شهردار صدرا: در سال آینده هم طبق برنامه و بودجه های مصوب تعداد ۵ دستگاه اتوبوس مدرن دیگر خریداری خواهد شد تا روند نوسازی سیستم حمل و نقل ادامه یابد و تلاش خواهیم کرد تا ۳ سال آینده تمامی اتوبوس های شهر صدرا نوسازی شود و دیگر شاهد مشکلی در موضوع اتوبوس های صدرا به شیراز نباشیم و رضایت شهروندان به طور مطلوب جلب گردد.
کد خبر: ۵۳۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 05 December 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:پس از تلاش ها و پیگیری های مستمر ملک زاده شهردار صدرا و اعضای شورای اسلامی این شهر تعداد ۵ دستگاه اتوبوس مدرن برای سیستم حمل و نقل این شهر خریداری شد و امروز مراسم رونمایی از آنها برگزار خواهد شد.

عباس ملک زاده شهردار صدرا گفت: ناوگان اتوبوسرانی شهر صدرا از ابتدا با ورود اتوبوس های فرسوده آغاز بکار کرده بود که از همان سال های نخست نارضایتی شهروندان را به دنبال داشت و باعث بروز مشکلات فراوانی همچون سرما در زمستان و گرمای طاقت فرسا در تابستان و دیگر مشکلات شده بود که در شان مردم فهیم وعزیز صدرا نبود، به همین دلیل با پیگیری های فراوان و با کمک و حمایت شورای شهر صدرا و دیگر مسئولین در استانداری و شیراز موفق به خریداری تعداد ۵ دستگاه اتوبوس مدرن با ارزش ریالی بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال شدیم.

وی افزود: روند نوسازی سیستم اتوبوسرانی شهر صدرا اکنون شروع و استارت آن زده شده و امیدواریم با حمایت شهروندان و مسئولان استان و شورای شهر صدرا این اتفاق خوب ادامه یابد، به همین جهت در سال آینده هم طبق برنامه و بودجه های مصوب تعداد  ۵ دستگاه اتوبوس مدرن دیگر خریداری خواهد شد تا روند نوسازی سیستم حمل و نقل ادامه یابد و تلاش خواهیم کرد تا ۳ سال آینده تمامی اتوبوس های شهر صدرا نوسازی شود و دیگر شاهد مشکلی در موضوع اتوبوس های صدرا به شیراز نباشیم و رضایت شهروندان به طور مطلوب جلب گردد.

شهردار صدرا خاطر نشان شد: این اتوبوس ها دارای پیشرفته ترین سیستم های روز دنیا می باشند به گونه ای که معلولان و جانبازان گرامی هم به راحتی می توانند از این اتوبوس ها استفاده کنند  و با دارا بودن موتورهای پرتوان دیگر شاهد مشکلی در انتقال شهروندان نخواهیم بود.

ملک زاده بیان کرد: برای حمل و نقل درون شهری صدرا با توجه به اینکه معابر این شهر دارای شیب های فراوانی در بیشتر نقاط است قراداد خرید ۵۰ دستگاه ون را منعقد کرده ایم که با مشخص شدن نحوه واگذاری این ون ها به بخش خصوصی ، حمل و نقل عمومی درون شهری صدرا از طریق این ون ها انجام خواهد گرفت تا سرعت و امنیت به سطح مطلوب و استاندارد برسد.

شهردار صدرا با اشاره اینکه از این اتوبوس ها امروز طی مراسمی در میدان گلها (سنگی ) رونمایی خواهد شد گفت: در حال حاضر این اتوبوس ها دارای پلاک نمی باشند و از مسئولان اداره راهنمایی و رانندگی درخواست می کنیم نسبت به تسریع در روند شماره گذاری این اتوبوس ها همکاری مطلوبی با شهرداری صدرا داشته باشند تا شهروندان هرچه سریعتر بتوانند از این اتوبوس ها استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که مراسم رونمایی از این اتوبوس های جدید امروز سه شنبه چهاردم آذرماه با حضور برخی از مسئولین استان و شهر صدرا در محل میدان گلها یا همان فلکه سنگی سابق در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد که شهروندان می توانند در این مراسم حضور یابند و از نزدیک شاهد رونمایی از این اتوبوس ها باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار