سرهنگ رستمی به دستگیری قاتل فراری که در سال ۹۰ اقدام به قتل فردی در شهرستان زرین دشت کرده بود نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۵۳۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 05 December 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و با بکارگیری نیرو‌های پلیس شهرستان و پیگیری‌های دقیق و عملیاتی به کشف، توقیف و دستگیری متهمان سابقه دار منتهی شد.

وی ادامه داد: با شناسایی پاتوق‌ها و مخفیگاه خرده فروشان مواد مخدر، مقدار ۱۳ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و ۳۰ نفر متهم در این خصوص دستگیر و روانه دادسرا شدند.

فرمانده نیروی انتظامی فسا با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا، افزود: در بازرسی از ۵ دستگاه خودرو سواری و یک انبار، تعداد ۳۴۰ هزار نخ سیگارت، یک هزار و ۶۳۰ قوطی انواع نوشیدنی، ۱۰ حلقه لاستیک و مقادیر زیادی انواع مواد خوراکی قاچاق و فاقد مجوز قانونی به ارزش ۲۹۰ میلیون ریال نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ رستمی به دستگیری قاتل فراری که در سال ۹۰ اقدام به قتل فردی در شهرستان زرین دشت کرده بود نیز اشاره کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اینکه این طرح با رویکرد مقابله با افراد هنجار شکن اجرا شد، تعداد ۱۱۴ دستگاه خودرو و ۱۷۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

رستمی اظهار کرد: اجرای طرح‌های مختلف انتظامی با هدف افزایش احساس امنیت عمومی به طور مستمر در سطح شهرستان اجرا و پلیس با تمام توان، بر حسب وظیفه ذاتی و قانونی خود با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار