به گزارش راهنمای سفر من به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به گزارش راهنمای سفر من به نقل از از شیراز؛ محسن کلاری ریاست سازمان دانش آموزی فارس عنوان کرد: با دقت به ارزش امنیت محصلین موقع رفت و آمد در شهر و برای اطلاع سایر راننده های از وضع ماشین کناری خود، خودرو‌های سرویس مدرسه ها با انتصاب بنر بر روی شیشه عقب خود نشان دار می‌شوند.
کد خبر: ۵۳۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 05 December 2017
تابناک فارس به نقل ازباشگاه خبر نگاران: محسن کلاری ریاست سازمان دانش آموزی فارس عنوان کرد: با دقت به ارزش امنیت محصلین موقع رفت و آمد در شهر و برای اطلاع سایر راننده های از وضع 

وی با تاکید بر اینکه راننده های سرویس مدرسه ها علاوه بر انتصاب برچسب روی شیشه جلو، ملزم به انتصاب این بنر‌ها بر روی شیشه عقب ماشین می باشند، اضافه کرد: خانواده‌ها و اولیا نیز لازم هست نسبت به این مبحث حساس باشند و خود بعنوان نخستین ناظران ما، انتصاب این نشانه ها بر روی ماشین سرویس مدرسه فرزندان خود را ارزیابی کنند.

کلاری گفته بود: در فاز نخست این طرح، بنر‌ها در ۲۰۰ ماشین سرویس انتصاب شده که تا انتهاء آذر در تمامی خودرو‌های سرویس مدرسه ها بنر ارائه ماشین سرویس مدرسه انتصاب خواهد گردید.

ریاست سازمان دانش آموزی فارس از اولیا و شهروندان خواست تا به منظور محافظت امنیت محصلین و خودرو‌های سرویس مدرسه ها، مشارکت لازم با این خودرو‌ها در موقع رانندگی صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار