رئیس بهزیستی اقلید:لزوم مساعدت مسؤولان در راستای اشتغال معلولان، حمایت از آن‌ها، مناسب‌سازی و تسهیل شرایط و محیط شهری و... تأکید کرد.
کد خبر: ۵۳۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 05 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: اکبر اسماعیلی‌فرد در جشن روز جهانی معلولان که عصر امروز با حضور نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار اقلید و برخی از مسؤولان شهرستانی و انجمن تسهیل گران توانا و معلولان این شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اقلید برگزار شد آغاز هفته وحدت را تبریک گفت و با گرامی داشت روز جهانی معلولان، بر لزوم حمایت از این قشر تأکید کرد.

وی به گوشه‌هایی از عملکرد بهزیستی اقلید در خدمت‌رسانی به معلولان شهرستان اشاره کرد و با اشاره به استعدادها و ظرفیت‌های معلولان، حمایت از آن‌ها برای شکوفایی استعدادهایشان در زمینه‌های مختلف را خواستار شد.

اسماعیلی‌فرد در پایان سخنان خود تصریح کرد: لازم است که با همراهی و مساعدت مسؤولان شهرستانی به ویژه شهرداری‌ها شهرهای سطح شهرستان اقلید برای تردد معلولان، مناسب‌سازی و تسهیل شوند.

در ادامه این آیین فرماندار اقلید با بیان اینکه معلولان بخشی از جامعه و واقعیت دنیای ما هستند به هنر، توانمندی و استعداد آن‌ها در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: دقت و ظرفت معلولان در برخی از کارها و تولیدات آن‌ها قابل‌تقدیر و توجه است.

صالح مشتاقی‌لار با تبریک ولادت باسعادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) عنوان داشت: باید حضرت محمد (ص) را که پیامبر رحمت و مهربانی بودند الگوی خود قرار داده و در محبت به اقشار آسیب‌پذیر ازجمله معلولان بکوشیم.

وی بر لزوم مساعدت مسؤولان در راستای اشتغال معلولان، حمایت از آن‌ها، مناسب‌سازی و تسهیل شرایط و محیط شهری و... تأکید کرد.

به گزارش فارس، این آیین به همت اداره بهزیستی و انجمن تسهیل گران توانا و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی ساخت معلولان و تجلیل از معلولان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار