عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: براساس نظرسنجی صورت گرفته در فضای مجازی ۳۲ درصد شهروندان شیرازی از وضعیت نامناسب آسفالت و ترافیک در شیراز ناراضی هستند.
کد خبر: ۵۳۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 04 December 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:سیروس پاک‌فطرت عضو شورای اسلامی شهر شیراز در نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به نظرسنجی از شهروندان شیرازی با موضوع مهمترین نیازهای شهر شیراز در صفحه اینستاگرام خود  اظهار داشت:  در کمتر از دو روز حدود یک هزار و 850 نفر بیش از سه هزار نیاز شهری را بیان کردند.

وی بیان کرد: با در نظر گرفتن جمعیت یک میلیون و 800 هزار نفری شهر شیراز و تعداد یک هزار و 850  نفری که پاسخ دادند، حدودا یک هزارم مردم شیراز نظرات خود را بیان کرده‌اند و شامل آقایان و بانوان با تحصیلات متفاوت در مشاغل مختلف، دیدگاه‌های سیاسی و اجتماعی و از تمام نقاط شهر شیراز بودند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: در مجموع پس از انجام یک نظر سنجی 32 درصد از مخاطبان یکی از مشکلات اصلی شیراز را در زمینه وضعیت نامناسب آسفالت، ترافیک، پارکینگ کم و حمل نقل عمومی عنوان کردند.

وی با بیان اینکه 22 درصد  از مخاطبان دیگر مشکلات موجود در کلان‌‌شهر شیراز را در بخش فرهنگی، ورزشی و مکان‌های تفریحی شهر عنوان کردند افزود: همچنین 15 درصد مسائل و مشکلات در زمیه فضای سبز و حفظ باغات، زیباسازی شهر و بافت فرسوده بود.

پاک‌فطرت با بیان اینکه 13 درصد از شهروندان شیرازی خواستار تسریع در انجام پروژه‌ها هستند بیان کرد: این گروه همچنین به مدیریت ضعیف شهری انتقاد کرده وخواستار پرداخت مطالبات پیمانکاران و رونق به گردشگری هستند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین با گرامیداشت روز جهانی معلولان بیان کرد:هرچند در چند سال اخیر در شهرمان شیراز تلاش شده  تا فضای شهری مناسب‌سازی و یا همسان‌سازی برای این قشر عظیم به عنوان بزرگ‌ترین اقلیت کشور صورت پذیرد، اما امروزه متاسفانه تنها 30 درصد شهر شیراز فضای مورد رضایت معلولان را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: باید این موضوع به عنوان یک اولویت و ضرورت که جزء خواسته های به حق مردم است در دستور کار شورا و شهردار  و سایر مسئولان و روسای کمیسیون‌های مرتبط قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار