استاندار فارس گفت: خط انتقال آب از سد درودزن به شیراز پرژه حیاتی است که اگر اجرایی نشود با مشکلات فراوان مواجه می شویم.
کد خبر: ۵۳۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 04 December 2017
 اسماعیل تبادار در بازدید از روند اجرای پروژه تصفیه خانه و خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز با تاکید بر اهمیت بهره برداری هر چه سریع تر از این پروژه، افزود: خط انتقال آب از سد درودزن به شیراز ، پروژه ای بزرگ و حیاتی برای کلانشهر 2 میلیون نفری شیراز محسوب می شود که در صورت انجام نشدن آن شاهد ایجاد مشکلات متعددی در حوزه آبرسانی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه پروژه های آبرسانی اهمیت و جایگاه حیاتی در عمران و آبادانی دارند، خاطر نشان کرد: این پروژه ها پس از اتمام و بهره برداری حیات و زندگی را به ارمغان می آورند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه همه مسئولان ذیربط از جمله شهرداری های شیراز و صدرا، فرمانداران سپیدان و شیراز، سازمان آب منطقه ای و... باید تلاش، همت، همدلی و همکاری مضاعفی در راستای ادامه روند اجرای این پروژه به کار گیرند، خواهان همکاری و پیگیری همه نمایندگان شیراز در مجلس برای اختصاص بودجه و تامین سایر اعتبارات مورد نیاز این پروژه مهم شد.

وی ضمن تاکید بر تلاش جدی برای اتمام پروژه در زمان تعیین شده از مسئولان آبفای شیراز خواست برنامه ریزی تامین آب شیراز در تابستان آینده را با دو نگاه اتمام این پروژه و بدون پایان یافتن آن انجام داده و برای هر شرایطی راهکار و نقشه راه مناسبی طراحی و تدوین کنند.

تبادار با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار این پروژه دارای امکانات بسیار خوب و یکی از کارسازترین مجموعه های کشور است، ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه های اجرایی و مجری پروژه نواقص احتمالی نیز باعث توقف کار نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار