مسئولان بانک گفتند باید استعلام مجدد شود چهاروز بعد برای انجام استعلام مراجعه کردم ولی متأسفانه برایم انجام ندادند و فرمودند سهمیه تمام شده است و مرا با دهها درد و مشکل راهی خانه کردند.باور بفرمایید سخت به این وام احتیاج داشتم بذر و کود و هزینه های کشت گندم را در سه هکتار زمین ندارم و با این اوصاف نمیتوانم زمینم را کشت نمایم.
کد خبر: ۵۳۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 04 December 2017
تابناک فارس به نقل از خبرنور آباد:یکی از فرهنگیان بازنشسته شهرستان ممسنی در واکنش به نحوه تکریم ارباب رجوع و مشکلات متعدد برای دریافت وام از بانک ملت این شهرستان یادداشتی را به شرح زیر برای ما ارسال کرده است.

یکماه پیش اداره آموزس و پرورش نورآباد اینجانب را جهت اخذ تسهلات بانکی به بانک ملت شعبه نورآباد ممسنی معرفی کرد که مبلغ ده میلیون تومان وام بگیرم.

معرفی نامه را به بانک ارائه دادم دستور و پاراف مدیر بانک را نیز گرفتم، مسئولین گفتند که حساب قرض الحسنه با مبلغ پنجاه هزار تومان افتتاح نمایم و حساب افتتاح شد یکی از نزدیکان ضمانت مرا به عهده گرفت و نامه کسر از حقوق اداری هم آماده شد، در استعلام مشخص شد که ضامن مبلغ نزدیک به چهارصد هزارتومان بدهی دارد که این هم پرداخت گردید و برگ تسویه حساب به بانک ارائه شد.

بعد از این گفتند باید استعلام مجدد شود چهاروز بعد برای انجام استعلام مراجعه کردم ولی متأسفانه برایم انجام ندادند و فرمودند سهمیه تمام شده است و مرا با دهها درد و مشکل راهی خانه کردند.

اینهم از تکریم ارباب رجوع و احترام بانکیها به بازنشستگان و کارمندان آموزش و پرورش آنهم در دولت تدبیر و امید آقای روحانی از دولت آقای روحانی گلایه دارم چرا که نه تنها امید نیست بلکه نا امید کننده هم هست باور بفرمایید سخت به این وام احتیاج داشتم بذر و کود و هزینه های کشت گندم را در سه هکتار زمین ندارم و با این اوصاف نمیتوانم زمینم را کشت نمایم.

این است روزگار یک فرهنگی باز نشسته در ایران کنونی چنانچه لازم باشد تمامی مدارک ارسال میشوند.

به گزارش خبر نوراباد این در حالی است که اخیرا جلسه ای در فرمانداری با نمایندگان بانک های ممسنی برگزار گردید و باید دید جایگاه قشر کشاورزان در چنین جلساتی دقیقا کجاست؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار