دو تیم نساجی و فجرسپاسی بعد از 90 دقیقه بازی، به تساوی بدون گل رضایت دادند و هرکدام با کسب یک امتیاز هفته شانزدهم را به پایان رساندند.
کد خبر: ۵۳۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹ 03 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک، دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و نساجی مازندران امروز به مصاف هم رفتند.

تیم فجرسپاسى در هفته‌هاى اخیر متحول شده و نتایج خوبى کسب کرده است و قبل از این بازی در رتبه هفتم جدول قرار داشت و در صورت برد برابر نساجى، بالاتر از این تیم قرار می‌گرفت و حتى نیم نگاهى به رتبه سوم جدول نیز داشت.

نساجى نیز پس از شروعى نسبتا خوب، در هفته‌هاى اخیر متزلزل نشان داده و در شرایط خوبى به سر نمى‌برد و باید دید سرمربى جوان این تیم چه چاره‌اى براى برون رفت از این شرایط مى‌اندیشد.

این بازی قرار بود رأس ساعت 14 آغاز شود ولی به علت نبود آمبولانس در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز بازی با 10 دقیقه تأخیر آغاز شد.

مجتبی روشنگر، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، مرتضی غلامعلی تبار، مهرداد عبدی، سهیل رحمانی، محمود شفیعی، حسن نجفی ، مجتبی محبوب مجاز،احسان پیرهادی و امیر محمد عبادزاده یازده مرد مهدی پاشازاده در دیدار امروز بودند.

با وجود اینکه در بیشتر اوقات نیمه نخست توپ و میدان دست شاگردان پاشازاده بود ولی نتوانست نتیجه خوبی کسب کند و دو تیم بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز باز هم بازیکنان نساجی بودند که توپ و زمین را در اختیار داشتند و برای به ثمر رساندن گل بی‌محابا دست به حمله می‌زود و موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست رفت.

در دقیقه 82 بازی و برخلاف بازی، زردپوشان فجر صاحب یک ضربه پنالتی شدند که توسط محمدمهدی نظری به بیرون رفت.

 دو تیم بعد از 90 دقیقه بازی، به تساوی بدون گل رضایت دادند و هرکدام با کسب یک امتیاز هفته شانزدهم را به پایان رساندند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار