در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال دو تیم گل‌گهر و برق جدید استان فارس در سیرجان برابر هم قرار گرفتند که پایان این دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شاگردان مهابادی خاتمه یافت.
کد خبر: ۵۳۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ 03 December 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم: در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال دو تیم گل‌گهر و برق جدید استان فارس در سیرجان برابر هم قرار گرفتند که پایان این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان مهابادی خاتمه یافت. این دیدار را احمد موسوی به کمک یوسف مغروری، فرهاد فرهادپور و عباس مهدی‌‌زاده قضاوت کردند و ناظر داوری این بازی را نیز ابوطالب طاهریان برعهده داشت. 

در نیمه نخست این بازی برق جدید استان فارس با گل سعید خردمند در دقیقه 9 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید از میزبان خود پیش افتاد و این نتیجه تا پایان نیمه نخست ادامه داشت. در نیمه دوم شاگردان مهابادی باز هم موفق شدند دروازه گل‌گهر را باز کنند و در دقیقه 59 توسط پوریا آریاکیا به گل دوم دست یابند. 

در همین نیمه گل گهر در دقیقه 71 توسط محمد غلامی موفق شد اختلاف را به حداقل برساند ولی تلاش‌های آن‌ها برای کسب عنوان تساوی با برق به جایی نرسید. 

با این پیروزی تیم برق جدید استان فارس 29 امتیازی شد و رتبه سوم جدول را در اختیار گرفت، اما تیم گل گهر با 21 امتیاز در رتبه‌های میانی جدول رده‌بندی باقی ماند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار