معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کار خیر و مجمع خیرین تامین سلامت در استان فارس، به عنوان یک الگو در کشور است.
کد خبر: ۵۳۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 03 December 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سید محمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در آئین نکوداشت تلاش‌های ایمانیه در همکاری با مجمع خیرین تامین سلامت، کار خیر را کاری ماندگار خواند که با نگاه ایزد منان پیش می‌رود.

وی با معرفی کار خیر و مجمع خیرین تامین سلامت در استان فارس، به عنوان یک الگو در کشور اضافه کرد: با این کار مهم، در چندین شهر کشور، مجمع خیرین تامین سلامت تشکیل شده که ثمره فعالیت و تلاش‌ها در استان فارس است و امیدواریم این کار استمرار داشته باشد.

معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت، یادآور شد: دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، می‌توانند از موفقیت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز الگوبرداری کنند.

ایازی با اشاره به دیگر خدمات دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نخستین دانشگاهی بود که ۱۵۰ نیروی بهداشتی درمانی، به منطقه زلزله زده سرپل ذهاب اعزام کرد و این بیانگر آن است که کار خدمت رسانی دانشگاه با تغییر مدیریت، تغییر نیافته است.

به همین مناسبت، دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت نیز پیامی خطاب به دکتر محمدهادی ایمانیه ارسال کرده بود که متن آن به شرح زیر است:

دکتر محمدهادی ایمانیه

استاد و خیر بزرگوار و مشاور محترم اینجانب در امور دانشگاه‌ها
سلام علیکم

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

آنچه ماندگار است و اهمیت دارد، نام و یاد نیکی است، که از خدمات و تلاش‌ها بر جای می‌ماند و حضرتعالی در مصادر گوناگون و در مدت ریاست، یکی از مهم‌ترین و نامدارترین دانشگاه‌های علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی کشور، منشا کار‌ها و آثار ارجمند و پرشماری بوده اید که شایسته تقدیر و توجه است و بی شک، یکی از ارزشمندترین آن‌ها همراهی و تلاش در بنیادگذاری مجمع خیرین تامین سلامت فارس، الگوی مجامع خیرین سلامت در دیگر نقاط ایران اسلامی است.

ناگفته پیداست که پرورش یافتن در مکتب و محضر پدری بزرگوار که از خیران و واقفان متدین و شناخته شده کهن دیار فارس به شمار می‌روند، همچنین سال‌ها تحصیل و آموختن به ویژه طب که علم خدمت به هم نوع و پاسداشت جان آدمی است، ثمره‌ای جز این نخواهد داشت.

امیدوارم که در تمام مراحل زندگی پیروز و سربلند باشید و چنان که تاکنون بوده اید، همواره در راه خیر و خدمت به مردم شریف این مرز و بوم، توفیق الهی همدم راهتان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار