معاون تبلیغ و امور فرهنگی مدارس علمیه از اجرای طرح جهادی «سه شنبه های مهدوی» در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 30 November 2017
تابناک فارس به نقل از حوزه:حجت الاسلام مهدی آدینه، گفت: طرح «سه شنبه های مهدوی» به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی مدارس علمیه شیراز و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج حوزه خواهران حضرت خدیجه (س) ناحیه سپاه ثارالله شیراز برگزار می شود.
وی، هدف از اجرای طرح «سه شنبه های مهدوی» را ترویج فرهنگ مهدویت، معرفی امام عصر (عج) و وظیفه منتظران، شناخت و معرفت نسبت به امام زمان(عج) اعلام کرد و افزود: این فعالیت جهادی مهدوی، در شیراز خصوصا مناطق آلوده که آسیب فرق ضاله در آن مناطق شناسایی شده است، آغاز شده است.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی مدارس علمیه شیراز خاطرنشان کرد: این معاونت آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره در خصوص نحوه اجرای طرح «سه شنبه های مهدوی» به ائمه جماعات به عنوان مدیران فرهنگی محلات شهر  را دارد.
حجت الاسلام آدینه در پایان گفت: ترویج فرهنگ مهدوی باید در اولویت فعالیت های تبلیغی قرار گیرد و ائمه جماعت مساجد سه شنبه هر هفته را در محل تبلیغ خود به نام حضرت صاحب الزمان (عج)نامگذاری کنند و فعالیت های مختلف مهدویت را به اجرا بگذاراند .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
سلام خداخیرتون بده،امام زمان (عج)خیلی غریبه مثل جدش
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
چند تا نکته
۱.تعریف فعالیت مهدوی باید مشخص بشه.یعنی یه منتظر برای انجام فعالیت مهدوی باید الف،ب،ج،د چکار کند بعد خودش هم تفکر کند یه پیشرفت و تکاملی به کار بدهد این مشخص نیست.
۲.برادر عزیز امام جماعت محله های در معرض فرق ضاله چکار کند؟ مگر به مسجد می آیند اینها که امام جماعت ارشاد کند.اینها رو شاید بشه زیر زمینی و از کانال خودشون و از طریق نفوذ و جذب و ... ارشاد کرد ولی با بخشنامه به امام جماعت مسجد محل بعید هست جان برادر.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار