فرمانده انتظامی استان فارس گفت: آبادانی شهرها کاهش جرائم را به‌دنبال دارد و این به‌معنای آسایش و آرامش شهروندان است.
کد خبر: ۵۳۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 29 November 2017
سردار احمدعلی گودرزی در دیدار شهردار شیراز، تعامل دو مجموعه‌ انتظامی و شهرداری را در شیراز سازنده تلقی کرد.

وی تصریح کرد: پلیس در کنار مردم، با مردم و در خدمت امنیت مردم بوده و از هیچ تلاشی در این رابطه فروگذار نخواهد کرد.

سردار گودرزی اضافه کرد: تلاش و تدابیر شهرداران و کارکنان مناطق ده گانه شهرداری شیراز در راستای زیباسازی ستودنی است.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه با همکاری شهرداری معضلات شناسایی و برای رفع آن تلاش خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: شهر که آباد شود، جرم نیز در آن شهر کم خواهد شد و در پی آن آسایش و آرامش بیشتری به مردم خواهد رسید.

سردارگودرزی خواستار همکاری شهرداری برای راه اندازی ایستگاه‌های پلیس راهور منطقه‌ای شد و گفت: پلیس راهور آمادگی استقرار در مناطق مختلف شهرداری را دارد به شرط آنکه شهرداری شیراز فضای فیزیکی مطلوب را در اختیار پلیس راهور قرار دهد.

شهردار شیراز نیز گفت: بخش زیادی از موفقیت های کسب شده در سطح استان، مرهون زحمات نیروی انتظامی است که بیشترین تلاش برای نظم و امنیت دارد.

حیدر اسکندرپور با اشاره به تلاش مجموعه شهرداری شیراز برای تجهیزشدن شهر به دوربین‌های تصویری بیشتر با هدف کنترل ترافیک، گفت: استفاده از تجهیزات و اعمال نرم افزاری قانون، سبب اقتدار پلیس در شهر می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شهر مقدس شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) و پایتخت فرهنگی ایران است، وجود برخی مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله ورود معتادان، متکدیان و اتباع غیرمجاز و اسکان آنها در شهر شیراز درخور نام و فرهنگ این شهر مقدس نیست و شهرداری شیراز آمادگی کامل را برای همکاری با پلیس دربرخورد با این معضلات دارد.

اسکندرپور وجود فروشندگان میوه و تره بار در حاشیه خیابان را شایسته شهر شیراز ندانست و گفت: اینگونه ناهنجاری‌ها در شأن مهد فرهنگ این شهر نیست و باید با همکاری نیروی انتظامی مدیریت شود.

شهردار شیراز زیباسازی شهر شیراز را از اولویت اصلی شهرداری دانست و تصریح کرد: این کار هم برای روحیه شهروندان و هم برای جذب گردشگران می تواند اهمیت خاصی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار