بهره مندی ۳ هزار نفر از خدمات بیمارستان صحرایی پاسارگاد
کد خبر: ۵۳۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴ 27 November 2017
تابناک فارس به نقل از صداو سیما: فرخ بهارلویی ، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت: ۳ هزار و ۱۰۰ نفر در مدت پنج روز برپایی بیمارستان صحرایی مادر سلیمان پاسارگاد ویزیت و از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شدند.
بهارلویی افزود: در این بیمارستان ۲۰ نوع خدمات تخصصی و فوق تخصصی در رشته‌های مختلف همچون رادیولوژی و سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، گوش وحلق و بینی، ارولوژی، قلب، اطفال، زنان، ارتوپدی، مامائی، چشم پزشکی و دندانپزشکی به مردم ارائه شد.
وی تصریح کرد: نخستین بیمارستان در بوانات و دومین بیمارستان در بخش مادرسلیمان پاسارگاد برپا شد که دلیل انتخاب این مکان محرومیت زیاد مردم این منطقه است.
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت: پیش از برپایی بیمارستان ، تیم‌های پزشکی برای غربالگری به منطقه اعزام شدند و پس از انجام مراحل غربالگری ۴ تیم پزشکی شامل ۶۲ نفر متخصص، ۶۵ نفر پرستار و بیش از ۹۰ نفر نیروی خدمات پشتیبانی به این بیمارستان اعزام شدند.
بهارلویی اتوبوس اتاق عمل، اتوبوس ریکاوری، داروخانه و یونیت دندانپزشکی را از تجهیزات این بیمارستان برشمرد و افزود: علاوه برارائه رایگان خدمات پزشکی تمام دارو‌های مورد نیازبیماران نیز بصورت رایگان در اختیار آنان قرارداده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار