مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: مردم فارس ۱۰ میلیارد ریال به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کرده اند.
کد خبر: ۵۳۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 26 November 2017
محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد استان فارس با اشاره به کمک ۱۰ میلیاردی مردم فارس به زلزله زدگان کرمانشاه بیان کرد: از زمان وقوع زلزله در کرمانشاه تاکنون مردم استان ۹۸۷ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کرده‌اند.

وی بیان کرد: کمک‌های غیرنقدی مردم استان فارس شامل پتو، پوشاک گرم به ویژه پوشاک نوزادان، خرما، آب معدنی، برنج، روغن و حبوبات بوده که با ۱۸ کامیون و ۲۱ وانت‌بار به کمیته امداد کرمانشاه ارسال و بین زلزله زدگان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه از زمان وقوع زلزله ۶۰ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در استان برپا شده، افزود: جمع آوری کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد و در حال حاضر ۳۵۰ میلیون تومان از این کمک‌ها با همکاری ۳۲ مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد استان به هموطنان زلزله زده کرمانشاه اهدا شده، که ۵۸ میلیون تومان از این کمک‌ها نقدی و مابقی به صورت کالا به استان کرمانشاه ارسال شده است.

بذر افشان تصریح کرد: شهرستان‌های کازرون، مرودشت، شیراز و بخش اشکنان بیشترین کمک‌ها را به مردم کرمانشاه داشته‌اند.
وی اضافه کرد: دو نیک اندیش استان فارس هم دو خاور خرما به ارزش ۳۷ میلیون تومان و یک کامیون آب معدنی به ارزش ۱۲ میلیون تومان به مناطق زلزله زده ارسال کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار