کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد از سال آینده به شدت با لیرز انداختن تماشاگران در جریان مسابقه برخورد کند.
کد خبر: ۵۲۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 25 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ موضوع لیزر انداختن تماشاگران در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، خصوصا در منطقه غرب آسیا چند وقتی است که متداول شده است و سران کنفدراسیون فوتبال آسیا در صدد برخورد جدی با خاطیان این امر هستند.

هفته‌ گذشته در جریان دیدار دو تیم اوراواردز ژاپن و الهلال عربستان در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تماشاگران الهلال بارها برای دروازه‌بان حریف مشکل ساز شدند و ناظر مسابقه نیز این حرکت را در گزارش خود نوشت.

این دروازه‌بان ژاپنی عنوان کرد که AFC برخورد جدی با کشورهای خاطی در این زمینه نمی‌کند و همین باعث متداول شدن لیرز انداختن تماشاگران به داخل زمین شده است.

بازیکنان استرالیا، ژاپن و کره جنوبی عنوان کرده‌اند که در طی سال‌های گذشته وقتی در غرب آسیا بازی می‌کردند، با چنین مشکلاتی مواجه شده‌اند. حتی در انتخابی بازی‌های جام جهانی این اتفاق رخ داده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اخبار فوتبال آسیا، در سال 2017 باشگاه استقلال به خاطر همین موضوع یعنی انداختن لیزر توسط تماشاگران در بازی با السد 51 هزار دلار جریمه شد و به این باشگاه اعلام شده است که در صورت تکرار چنین اتفاقاتی محرومیت سنگین‌تری از جمله بازی پشت درهای بسته در انتظار تیم ایران خواهد بود.

یک مقام ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد AFC در صدد ایجاد قانون و تنبیه مشخصی است تا به شدت با چنین رفتارهایی مقابله کند تا در آینده شاهد بروز این اتفاقات در رقابت‌های مهم آسیایی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار