مدیرکل هواشناسی فارس گفت: انتظار تشدید بارش همراه با رگبار و رعد و برق همچنین آبگرفتگی معابر و سیل در روزهای پنجشنبه و جمعه در این استان داریم.
کد خبر: ۵۲۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 22 November 2017

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عبدالکریم جامع چهارشنبه  اعلام کرد: نقشه های پیش یابی و محاسبات عددی نشان دهنده تقویت ناپایداری جو و تغذیه رطوبت قابل توجه سامانه بارشی طی دو روز آینده است از این رو انتظار وزش باد نسبتاً شدید تا شدید طی دو روز آینده بر روی استان داریم که علاوه بر آبگرفتگی معابر در برخی نواحی به ویژه غرب، مرکز، شمال غرب و جنوب غرب، امکان آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها وجود دارد.
وی ادامه داد: همچنین علاوه بر رخداد مه و کاهش دید، بارش برف در نواحی شمالی به ویژه نواحی سردسیر کوهستانی و گردنه ها، احتمال بروز شرایط خاصی را در پی دارد از این رو به کشاورزان و عشایر توصیه می شود راه آب مزارع و باغ ها را باز گذارند و از تردد یا چرای دام در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و قرار گرفتن در ارتفاعات به دلیل خطر صاعقه خودداری کنند. جامع بیان کرد: کاهش 4 تا 8 درجه ای دما از فردا، خطر یخبیندان سطح زمین و جاده های مواصلاتی و امکان اختلال درآمد و شد وسایل نقلیه را به دنبال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار