مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: در هیچ نقطه ای از استان بروز سیل گزارش نشده است اما با این حال آمادگی مقابله بااین پدیده جوی داریم.
کد خبر: ۵۲۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 22 November 2017

تابناک فارس به نقل از ایرنا:حسن فیاض پور روز چهارشنبه  افزود: به دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان خصوصا شهرداری ها و عوامل راهداری تاکید می کنیم برای مقابله با آبگرفتگی، برف و یخبندان احتمالی در معابر شهری و جاده های برون شهری آمادگی بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: از شهروندان هم تقاضا داریم که الزامات فصل زمستان را با توجه به افزایش سرما و بارش ها رعایت کنند و با توجه به لغزندگی معابر در حین رانندگی به اصول ایمنی کاملا توجه کنند.
فیاض پور درباره میزان بارندگی در استان هم گفت: از زمان آغاز بارندگی در روز گذشته در فارس بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی، تا ساعت 6 و 30 دقیقه صبح چهارشنبه در بیشتر نقاط استان شاهد بارش باران بوده ایم.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس اضافه کرد: بر این اساس، بیشترین میزان بارش ها مربوط به کازرون با 37 و هفت دهم میلیمتر، اردکان 30 و چهار دهم میلیمتر، فیروزآباد 21 میلیمتر، نورآباد ممسنی 20 و هفت دهم میلیمتر، درودزن 20 میلیمتر و کمترین میزان بارش نیز مربوط به نی ریز با 2 دهم میلیمتر است.
وی افزود: در کلانشهر شیراز هم از روز سه شنبه تا ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز چهارشنبه 13 و هشت دهم میلیمتر بارندگی را شاهد بوده ایم.
وی ادامه داد: در مناطقی مانند اقلید، ایزدخواست، بوانات، آباده، خنج، لار، لامرد، مُهر و گراش نیز هیچگونه بارندگی نداشته ایم.
فیاض پور اظهار کرد: بارش ها تا فردا پنجشنبه دوم آذرماه جاری در فارس ادامه دارد و دامنه آن به مرور به سمت مرکز و جنوب غرب و نواحی مرکزی استان کشیده خواهد شد.
وی افزود: هم اینک تمام محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار