مسئول کمیته خیرین موکب احمدبن موسی(ع) گفت: تمامی هزینه های راه اندازی و ارائه خدمات موکب احمدبن موسی(ع) در کربلا توسط خیرین و نذورات مردم پرداخت شده و ارگان های دولتی دخالتی نداشتند.
کد خبر: ۵۲۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲ 21 November 2017
شمشاد محبی، با اشاره به اظهارات برخی از مسئولان شهر شیراز مبنی بر چرایی کمک شهرداری شیراز به موکب احمدبن موسی(ع) بر این نکته تأکید کرد: تمامی هزینه‌های موکب احمدبن موسی(ع) مستقر در کربلای معلی از محل نذورات مردمی بوده است.

وی افزود: هیچ کمکی به‌صورت سازماندهی شده از هیچ سازمان و نهادی به موکب احمدبن موسی(ع) کربلای معلی نشده است بلکه تمام خدمات ارائه شده در این موکب به‌همت مردم نیکوکار و خیراندیش استان فارس بوده است.

محبی با یادآوری اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ما را در جمع‌آوری نذورات مردمی یاری دادند، گفت: کمک‌های مردمی به موکب احمدبن موسی(ع) مستقر در کربلای معلی به دو صورت نقدی و غیرنقدی بوده است که هر خیر و نیک اندیشی به سهم و وسع خویش در این کار خیر سهیم بوده‌اند.

مسئول کمیته خیرین موکب احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه کمک‌های مردمی به این موکب از تمام شهرستان‌های استان فارس جمع‌آوری شده است، گفت: به عنوان مثال مردم شهرستان کازرون ۴ تن خرما، مردم استهبان ۲ تن انجیر، مردم جهرم یک و نیم تن آبلیمو، مردم کوار یک کامیون کیک و آبمیوه، مردم میمند عرقیجات و غیره را برای کمک به موکب احمدبن موسی(ع) کربلای معلی اهدا کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار