تیم فجر شهید سپاسی شیراز عصر سه شنبه در هفته چهاردهم مسابقات فوتبال دسته اول کشور از سد تیم شهرداری تبریز گذشت و به رده هشتم جدول صعود کرد.
کد خبر: ۵۲۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲ 21 November 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا: این بازی که در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد تیم فجر با نتیجه سه بریک شهرداری تبریز را شکست داد .
فجریها که از بازی کردن در زمین ناهموار ورزشگاه حافظیه ناراضی بودند بازی را به ورزشگاه شهید دستغیب کشاندند تا در این زمین هموار بتوانند برنامه های تاکتیکی خود را پیاده کنند و این جابجایی موثر واقع شد و انها توانستند با یک نتیجه خوب سه امتیاز خانگی را از آن خود کنند.
شاگردان سیروس دین محمدی سر مربی شهرداری تبریز هم در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اگرچه این تیم ابتدا برای کسب مساوی به زمین امده بود اما پس از دریافت گل اول، بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار دادند و همین امر سبب شد بازی پر گلی از اب در آید .
در دقیقه 6 بازی اولین زنگ خطر را تیم میزبان با ضربه شاهین مجیدی به صدا درآورد و ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد.
فجریها در ادامه نیمه اول میل زیادی برای بردن داشتند تا اینکه در دقیقه 43 به گل رسیدند ، در این لحظه مهدی نظری پس از یک کنترل خوب با ضربه ای زیبا دروازه بان پر اشتباه تیم شهرداری ، را تسلیم کرد و نیمه نخست با برتری فجریها به پایان رسید اگرچه تیم میهمان هم 2 فرصت گلزنی را روی دروازه میزبان ایجاد کردند.
در نیمه دوم نیز تیم شهرداری برای جبران گل بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داد و در دقیقه 63 ضربه علی پورمحمد تور دروازه فجر یها را به لرزه در اورد و همه چیز به تساوی کشیده شد .
فجریها پس از دریافت گل مساوی بازهم بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 73 مهدی نظری گل دوم خود و تیم فجر را با یک ضربه محکم از پشت محوطه هجده قدم به ثمر رساند که ضعف دروازه بان تیم شهرداری در این گل هم کاملا مشهود بود.
در دقیقه 87 حمید جوکار کاپیتان تیم فجر با یک ضربه سنگین از پشت محوطه هجده قدم برای سومین بار دروازه تیم شهرداری را باز کرد که روی این گل هم دروازبان این تیم مقصر بود تا در روزی که تیم شهرداری به ویژه در نیمه دوم که خوب بازی می کرد با ضعف دفاع و دروازبان خود مغلوب شیرازیها شد.
در آخرین لحظات وقت تلف شده بازی تیم شهرداری صاحب یک فرصت خوب شد و در حالی که ضربه مهاجم این تیم در حال ورود به دروازه بود، حامد حیدری مدافع فجر اجازه نداد توپ وارد دروازه شود و سر انجام این بازی جذاب با نتیجه سه بریک به سودمیزبان پایان یافت .
از این بازی سه هزار تماشاگر دیدن کردند.
همچنین در این هفته تیم برق جدید شیراز در بوشهر با نتیجه یک بر یک برابر ایرانجوان این شهر متوقف شد و با یک پله سقوط به رده چهارم رفت .
در پایان هفته چهاردهم تیم نفت مسجد سلیمان با 33 امتیاز جای خود را در صدر جدول محکم کرد ، تیم های نساجی مازندران ، بادران تهران و برق جدید شیراز هم با 26 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به یکدیگر به ترتیب رده دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.
تیم فجر سپاسی هم با این برد بیست و یک امتیازی شد به رده هشتم جدول صعود کرد و تیم شهرداری تبریز هم با هشت امتیاز در رده هفدهم جدول 18 تیمی قرار گرفت .
در مسابقات فوتبال دسته اول کشور 18 تیم حضور دارند و پس از برگزاری 34 بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر فصل 97 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار