مراسم تشییع و خاكسپاری پیكر مطهر دو تن از شهدای گمنام در تاریخ ۵ آذرماه جاری در دانشگاه پیام‌نور شیراز بعد از ۷ سال انتظار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 21 November 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا: نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم تشییع و خاكسپاری دو شهید گمنام امروز، ۳۰ آبان‌ماه در دانشگاه پیام‌نور شیراز برگزار شد.
قرائتی، رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در این نشست با ابراز خرسندی و خشنودی از تشییع و خاكسپاری دو شهید گمنام در این دانشگاه افزود: امنیت، رفاه، اقتدار و آرامش امروز كشور مدیون خون پاك شهداست.

وی افزود: همه نهادهای مرتبط باید در برگزاری هرچه باشكوه‌تر این مراسم تلاش كنند و شرایط مطلوب و مناسب برای حضور قشرهای مختلف مردم در این مراسم معنوی مهیا شود.
رئیس ستاد استقبال از شهدای گمنام در دانشگاه پیام‌نور مركز شیراز گفت: مفتخریم كه آرزوی ۷ ساله دانشگاهیان پیام ‌نور برای میزبانی از شهدای گمنام در دانشگاه پیام‌نور به‌زودی تحقق خواهد یافت.
قاسم فروزانی، رئیس دانشگاه پیام نور شیراز و نائب رییس ستاد استقبال از شهدای گمنام نیز دراین جلسه گفت: خدمتگزاری به شهدا افتخاری بزرگ است و دانشگاه پیام‌نور مركز شیراز تمام تلاش خود در جهت هر چه باشكوه برگزار كردن این مراسم فراهم می‌آورد.
بنا بر این گزارش، در این جلسه در خصوص آماده‌سازی مكان تشییع و خاكسپاری، زمان تشییع و خاكسپاری شهدای گمنام، فعالیت عملی كمیته‌های مختلف ستاد استقبال، نحوه برگزاری مراسم، پذیرایی از مهمانان، دعوت از مسئولان ادارات و نهادها، اطلاع‌رسانی در سطح شهر، دعوت از خانواده‌های معظم شهدا، آذین‌بندی یادمان شهدای گمنام و ... تبادل نظر شد.
در ادامه در خصوص برنامه‌های مراسم تشییع در حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع)، آیین شبی با شهدا با حضور قشرهای مختلف مردم و همچنین حضور مداحان، قاریان و سخنرانان برجسته كشوری و استانی تمهیداتی اتخاذ شد.
این گزارش می‌افزاید، ستاد هماهنگی خاكسپاری شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور شیراز متشكل از كمیته‌های اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، فرهنگی، عمرانی، مالی، اداری- اجرایی، انتظامات ، كمیته اساتید، كاركنان و دانشجویی است.
دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان فارس به‌عنوان دبیر ستاد استقبال با هماهنگی با نمایندگان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امور مربوطه را برنامه‌ریزی و سازماندهی می‌كنند.

یادآور می‌شود، مراسم تشییع و خاكسپاری پیكر مطهر دو تن از شهدای گمنام در تاریخ یكشنبه، ۵ آذرماه جاری در دانشگاه پیام‌نور شیراز برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار