سروان پاسدار مسلم محمدی فرمانده حوزه حضرت سیدالشهداء(ع) در جلسه ستاد هفته بسیج گفت: در هفته بسیج توسط بسیج اصناف ده ها برنامه اجرا می شود.
کد خبر: ۵۲۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴ 20 November 2017
تابناک فارس به نقل از حافظ نیوز:سروان پاسدار مسلم محمدی فرمانده حوزه حضرت سیدالشهداء(ع) در جلسه ستاد هفته بسیج گفت: در هفته بسیج توسط بسیج اصناف ده ها برنامه اجرا می شود.
وی با اشاره به حادثه تلخ زلزله استان کرمانشاه، اظهار کرد: جان باختن جمعی از هم وطنان عزیز و غیور غرب کشور را به همه ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنمو برای مصدومان آرزوی سلامتی دارم.
محمدی ضمن تقدیر و تشکر از اصناف و بازاریان شیراز گفت : اصناف و بازاریان در حادثه زلزه کرمانشاه همانند دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی ایفا کردند.
وی ادامه داد: امروز اصناف و بازاریان هستند که فرماندهان جنگ اقتصادی در کشور محسوب می شوند و فعالیت و حضور موثر آنان در عرصه اقتصادی اهمیت بسیاری دارد.
فرمانده حوزه حضرت سیدالشهداء(ع) گفت: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه معنوی به آینده و توکل به خداوند متعال و تمسک به قرآن واهل بیت (علیهم السلام) در 5 آذر ماه سال 58 فرمان تشکیل نهادمردمی و انقلابی بسیج مستضعفان را صادرکردکه این نهاد اینک به درخت تنومند و شجره طیبه ای تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه بسیج دارای شاخصه‌های مختلفی است عنوان کرد: اولین شاخصه بسیج پا در رکاب ولایت بودن است، اگر ولایتمداری را از بسیج بگیرید هیچ چیزی برای آن نمی‌ماند.
مسلم محمدی خاطرنشان کرد: حال در ایام سالروز تشکیل این شجره طیبه به فرمان عارف روشن ضمیر حضرت امام خمینی ( ره ) بر ماست تا با بزرگداشت این یوم الله ، وظیفه و رسالت خود را در شکرگزاری از این نعمت الهی به نحو شایسته به انجام برسانیم .
وی با بیان این که بسیج مظهر مردم سالاری دینی شعار محوری هفته بسیج امسال است افزود: بسیج یک جنبش خود جوش مردمی و یک فرهنگ اصیل اسلامی ، انقلابی است و هر جا انقلاب اسلامی در معرض خطر دشمن قرار گرفته وارد میدان شده و حضور موثر داشته است.
فرمانده بسیج اصناف سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز اضافه کرد: هفته بسیج امسال از 29 آبان ماه جاری آغاز و تا پنجم آذرماه ادامه دارد. 
وی افزود: برنامه های هفته بسیج با همکاری سایر نهادهای فرهنگی و اتاق اصناف مرکز فارس و اتحادیه های صنف و مشارکت آحاد اصناف و بازاریان اجرا می شود.
فرمانده حوزه حضرت سید الشهداء (ع) گفت:
وی اهم این برنامه ها را اجرای طرح احسان( محرومیت زدایی در 6 مدرسه شیراز) ، برگزاری ایستگاه خدماتی صلواتی در مناطق محروم، ویزیت رایگان مستضعفان بازدید از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان، اجرای طرح حبیب، اعزام زوج های بی بضاعت  به مشهد مقدس، بازدید از شیرخوارگاه حضرت ابوالفضل (ع) به همراه کمک به ایتام، فضاسازی و تبلیغات در واحد های صنفی و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ، برگزاری رزم شبانه  حضور در مراسم 5 آذر و... ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار