طاهر نیک‌نام استاد دانشگاه صنعتی شیراز در حوزه مهندسی جزء ۷ پژوهشگر پراستناد دنیا معرفی شد.
کد خبر: ۵۲۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 20 November 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم: طاهر نیک‌نام استاد دانشگاه صنعتی شیراز در کنار 6 دانشمند دیگر ایران، در بین تاثیرگذارترین دانشمندان در پیشرفت علوم جهان قرار گرفت.

بر پایه گزارش سال 2017 موسسه «کلاریویت آنالیتیکس» درباره «پژوهشگران پراستناد» جهان، 7 دانشمند ایرانی از جمله طاهر نیکنام دانشمند شناخته شده حوزه مهندسی استان فارس از تاثیرگذارترین دانشمندان در پیشرفت علوم شناسایی شد.

این دانشمند شیرازی که در گرایش برق قدرت به تدریس و فعالیت‌های علمی و صنعتی مشغول است فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و بیش از ده سال است که فعالیت‌های علمی خود را در دانشگاه صنعتی شیراز ادامه می‌دهد.

چاپ 300 مقاله در نشریات، مجلات و پایگاه‌های علمی بین‌المللی و همکاری در تالیف کتاب "بهره‌برداری از سیستم‌های توزیع انرژی الکتریکی "و انجام قراردادهای پژوهشی با صنایع مختلف استان و کشور از جمله موفقیت‌های وی است.

این دانشمند فارسی تاکنون توانسته عناوینی چون جوان‌ترین پروفسور سال 2014 ، پژوهشگر برجسته موسسه پژوهشی برق IEEE و پژوهشگر برتر ایران در سال 94 را کسب کند. این موفقیت‌ها زمینه همکاری وی با مجلات بین‌المللی و تعدادی از مجلات و نشریات علمی دانشگاهی داخلی را فراهم کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار