تیم فوتسال ارژن شیراز برابر شهروند ساری به میدان می‌رود.
کد خبر: ۵۲۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 20 November 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری 7 دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

تیم لبنیات ارژن شیراز نیز این هفته به مصاف شهروند ساری می‌رود، دیداری که در دور رفت آن با نتیجه 3 بر سفر به سود نماینده استان فارس پایان پذیرفت.

تیم ارژن در حالی از ساعت 16 امروز رویاروی ساروی ها قرار می‌گیرد که در بازی هفته هفدهم کاری کرد کارستان! شاگردان کمالی موفق شدند در یک بازی زیبا و دیدنی پارسیان شهر قدس را با نتیجه پرگل 6 بر یک شکست دهد تا ضمن کسب یک 3 امتیاز شیرین انتقام شکست برابر این تیم در دور رفت مسابقات را بگیرد.

این نتیجه شیرین بازیکنان کمالی انگیزه‌ای می‌شود تا در بازی امروز خود بهتر نقش‌آفرینی کرده و بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

شهروند ساری که امروز میزبانی تیم ارژن را بر عهده دارد بازی هفته گذشته خود را به تیم مدعی گیتی‌پسند اصفهان واگذار کرده و امید دارد با بهره‌مندی از دیدار خانگی امروز بتواند صاحب ‌امتیاز کامل بازی باشد.

دیدار شهروند ساری و لبنیات ارژن شیراز ساعت 16 امروز در ورزشگاه سید رسول حسینی ساری برگزار و رضا وثوقی، فرزین صالح، حمید سلیمانی و میلاد حمزه قضاوت آن را بر عهده‌دارند. ناظر این دیدار نیز سید صادق موسوی عهده‌دار است.

تیم ارژن شیراز از 17 بازی خود 44 گل زده و 49 گل دریافت کرده دارد و تیم شهروند ساری نیز تاکنون 38 گل زده و 37 گل خورده در کارنامه‌اش به ثبت رسیده است.

ارژنی‌ها تا به اینجای کار با 6 برد، یک تساوی و 10 باخت و تفاضل گل منفی 5 و درمجموع با 19 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد. ساروی‌ها نیز با 5 برد، 6 تساوی، 6 باخت و کسب 21 امتیاز جایگاه هفتم جدول را به خود اختصاص داده است.

مس سونگون، گیتی‌پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران رده‌های نخست تا سوم لیگ برتر فوتسال کشور را در اختیاردارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار