دی اسپورت: در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دو تیم فجر سپاسی شیراز و شهرداری تبریز به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۵۲۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 20 November 2017
تابناک فارس به نقل از دی اسپورت: از هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت 14:15 دو تیم فجر سپاسی شیراز و شهرداری تبریز در استادیوم دستغیب شیراز به مصاف هم می روند.
 
حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار:
 
*نیم نگاهی به دیدارهای هفته گذشته دو تیم:
 
تیم فوتبال فجر سپاسی در هفته سیزدهم در دیداری خارج از خانه مقابل تیم مدعی اکسین البرز با یک گل شکست خورد تا پس از چندین هفته سرانجام طعم تلخ شکست را بار دیگر بچشد. تیم شهرداری تبریز نیز در خانه پذیرای دیگر تیم مدعی رقابت ها یعنی خونه به خونه بابل بود که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
 
*بررسی اجمالی تقابل دو تیم در این دیدار:
 
تیم فجر که در آغاز لیگ نتایج نا امید کننده ای بدست آورده بود در هفته های اخیر دچار تغییر و تحولات روحی مناسبی شد و توانست در مدت پنج هفته خود را تا رده نهم جدول بالا بکشد اما شکست در بازی گذشته موجب توقف این روند شد، این تیم امیدوار است با پیروزی در این دیدار خانگی بتواند شروعی تازه در رقابت ها داشته باشد اما تیم شهرداری تبریز که تا بدین جای کار نتایج ضعیفی کسب کرده است در رده های انتهایی جدول به سر می برد ، این تیم نیز قطعا بدنبال پیروزی در این بازی است تا بتواند به شرایط خود در جدول رده بندی سر و سامانی دهد و به ادامه کار نیز امیدوار باشد.
 



 
*مروری بر آمار و ارقام به جای مانده از عملکرد دو تیم تا پایان هفته سیزدهم:
 
طلایی پوشان شیرازی از سیزده دیدار گذشته پنج پیروزی، سه تساوی و پنج شکست را بدست آورده اند و با 18 امتیاز در رده نهم جدول جای دارند. سرخ پوشان تبریزی نیز یک پیروزی، پنج تساوی و هفت شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با 8 امتیاز در مکان هفدهم جدول حضور دارند.
 
شیرازی ها تا بدین جای کار در مصاف با حریفان ده گل به ثمر رسانده اند و در مقابل یازده گل نیز دریافت کرده اند، تبریزی ها نیز در تقابل با رقبا هفت بار موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه شده اند در حالی که پانزده بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند، آنها یکی از ضعیف ترین خطوط حمله و دفاع لیگ را در اختیار دارند.
 
*کسب سه امتیاز و تاثیر آن بر جایگاه دو تیم در جدول رده بندی:
 
تیم میزبان در صورت پیروزی در این دیدار و همچنین عدم نتیجه گیری تیم گل گهر سیرجان می تواند جایگاه این تیم در رده هشتم جدول را تصاحب کند. تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند در صورت ناکامی تیم صبا در کسب نتیجه لازم می تواند یک پله در جدول بالا بیاید.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار