در يك عملیات مشترک با تلاش مأموران فرماندهي انتظامي شهرستان آباده و استان اصفهان، 258 كيلوگرم حشيش در فارس كشف شد.
کد خبر: ۵۲۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 16 November 2017
تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "احمد علي گودرزي" بيان كرد: در راستای تشدید اقدامات مبارزه ای با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و تعامل بين ماموران انتظامي شهرستان آباده و استان اصفهان، مأموران از تردد يك دستگاه پژو پارس حامل مواد مخدر مطلع شدند.
فرمانده انتظامي استان افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت که پس از انجام یک سری کارهاي اطلاعاتی و پلیسی، خودرو مورد نظر در يكي از محورهاي مواصلاتي منتهي به اصفهان شناسايي و متوقف شد.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: در بازرسي از اين خودرو 258 كيلوگرم حشيش كه به صورت ماهرانه اي در پژو پارس جاسازي شده بود، كشف و راننده خودرو نیز دستگير شد.
سردار گودرزي خاطر نشان كرد: در اين خصوص دو دستگاه پژو 405 و تيبا كه اسكورت محموله بود توقيف و سه قاچاقچي نيز دستگير شدند.
فرمانده انتظامي استان در پايان يادآور شد: نيروي انتظامي فارس با اشراف اطلاعاتي و حضور خود در تمام نقاط استان پهناور اجازه نمي دهد قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت در هيچ نقطه اي از استان احساس امنيت و آرامش كنند و برخورد نيروي انتظامي و دستگاه قضائي با آنان قاطع و قانوني است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار