مدیر موسسه فرهنگی و مذهبی امام هادی(ع) گفت: با توجه به درخواست مردم شیراز و استان فارس طبخ و توزیع ۳ روز غذای گرم نذری در چندین مرحله از ۲۸ تا ۳۰ صفر در کرمانشاه انجام می شود.
کد خبر: ۵۲۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 15 November 2017
محمد اسدی سه شنبه شب در نشست خبری پخت بزرگ نذری مردم استان فارس و شهر شیراز در کرمانشاه افزود: قوانین شرعی نذورات به طور کامل و شفاف مشخص است بنابراین نمی توانیم نذوراتی را که مردم برای پخت آش در شیراز ارائه کرده اند در جای دیگر هزینه کنیم.

وی تصریح کرد: از طرفی انتقال ۵۰ دیگه ۲ هزار کیلویی، ۵۰ اجاق گاز و ۱۰ تن حبوبات برای انجام پخت در کرمانشاه احتیاج به دهها دستگاه تریلی دارد تا فاصله حدود یک هزار کیلومتری طی شود.

مدیر موسسه فرهنگی و مذهبی امام هادی(ع) ادامه داد: به همین دلیل با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و درخواست مردم شیراز و استان فارس، تصمیم گرفتیم بنابر نذوراتی که گروهی از مردم شیراز ارائه کرده اند با همکاری گروه فرهنگی امام رضا(ع) و خادم الائمه(ع) آشپزخانه مرکزی در کرمانشاه راه اندازی شود.

اسدی یادآور شد: طی هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده آشپزخانه مرکزی، طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ صفر در چندین مرحله غذای گرم طبخ کرده و در مناطق زلزله زده توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: از طرفی دیگر مردم شیراز می توانند با حضور در محل پخت آش ۸۴ تنی صلواتی، نذورات خود را با نیت کمک به مردم مناطق زلزله زده به محل دریافت این نذورات ارائه کنند تا به آشپزخانه مرکزی و یا برای توزیع در مناطق زلزله زده ارسال شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار