مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فسا گفت: تیم عملیاتی اورژانس 115 فسا در مناطق زلزله زده در غرب کشور در سرپل ذهاب موفق به نجات جان مادرباردار و نوزادش شد.
کد خبر: ۵۲۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 14 November 2017

تابناک فارس به نقل از ایرنا:یوسف علیپوریان گفت: تیم عملیاتی اورژانس 115 فسا که برای خدمت رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور رفته بود در یکی از ماموریت های خود در سرپل ذهاب موفق به نجات جان مادرباردار و نوزادش شد.
وی ادامه داد:با توجه به شروع فرایند زایمان طبیعی ، تکنسین های اورژانس سریعا اقدامات اولیه را برای مادر و نوزاد انجام و مادر و نوزاد را سالم به بیمارستان صحرایی تحویل دادند.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فسا با بیان اینکه از روزدوشنبه تاکنون تعداد 11 ماموریت اورژانسی توسط اکیپ اعزامی انجام شده است، اظهار داشت : انتقال 7 مصدوم از روستاهای زلزله زده به بیمارستان معتضدی کرمانشاه و 4 مصدوم به بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه از جمله این ماموریت هاست. 
شهرستان فسا در 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز است. 
زمین لرزه شدیدی با قدرت 7.3 درجه ریشتر ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه بیستم آبان 96 استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و همچنین بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند. 
این زمین لرزه که کانون آن روستای ازگله کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است. 
شمار جان باختگان این زلزله بیش از 407 نفر و تعداد مصدومان این حادثه حدود 7000 نفر اعلام شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار