معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شیراز گفت:با اشاره به وضعیت دانشجویان نیز تصریح کردحدود ۲ هزار دانشجو در خوابگاه‌های خودگردان شیراز اسکان دارند که اکثر آنها دانشجویان دانشگاه‌های غیرانتفاعی و غیر دولتی هستند.
کد خبر: ۵۲۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 14 November 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:علی سعیدی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری آخرین وضعیت خوابگاه های خودگردان افزود: ۱۵۰ خوابگاه خودگردان در شهرستان شیراز شناسایی و بازدید از ۱۰۰ خوابگاه نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: ۱۴ خوابگاه به دلیل تخلفات پلمب شده که اکثر آنها خوابگاه‌های بانوان و غیردانشجویی بود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شیراز با اشاره به وضعیت دانشجویان نیز تصریح کرد: حدود ۲ هزار دانشجو در خوابگاه‌های خودگردان شیراز اسکان دارند که اکثر آنها دانشجویان دانشگاه‌های غیرانتفاعی و غیر دولتی هستند.

سعیدی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نبود تفکیک میان خوابگاه ها باعث بروز مشکلات است، گفت: تنها ۳۶ خوابگاه خودگردان با عنوان خوابگاه دانشجویی امکان فعالیت را با مجوز رسمی شورای ساماندهی خوابگاه‌های خودگردان پیدا کرده‌اند و تعداد ۱۰۰ خوابگاه خودگردان باقیمانده، به‌عنوان خوابگاه غیردانشجویی مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: تاکنون ۸۶ پرونده برای این خوابگاه‌ها در سامانه صندوق رفاه کشور ثبت و برای ۲۶ خوابگاه دانشجویی مجوز صادر شد و پرونده ۱۵ خوابگاه در مرحله صدور مجوز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار