از هفته سیزدهم سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم برق جدید شیراز در یک دیدار حساس به مصاف نفت مسجد سلیمان صدر نشین می رود.
کد خبر: ۵۲۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 13 November 2017
تابناک فارس به نقل از شیرازه:از هفته سیزدهم سری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم برق جدید شیراز فردا سه شنبه 96/8/23 در یک دیدار حساس به مصاف نفت مسجد سلیمان صدر نشین می رود. این دیدار از ساعت 14:30 با میزبانی شیرازی ها در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، برقی های شیراز تا پایان هفته دوازدهم با 7 پیروزی، 3 تساوی و 2 شکست و کسب 24 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی رقابت ها جای گرفته اند و با کسب سه امتیاز این دیدار امید بسیار زیادی به صدر نشینی خواهند داشت. 

در آنسوی میدان، زردپوشان نفت مسجد سلیمان صدرنشین رقابت ها قرار دارند که با اختلاف 5 امتیاز نسبت به شیرازی ها در صدر جدول تکیه زده اند. آنها نیز قصد دارند با کسب این 3 امتیاز فاصله را با رقبا بیشتر کنند. 

در هفته دوازدهم این رقابت ها نارنجی پوشان برق جدید شیراز دست به کار بزرگی زده و با کسب پیروزی در خانه مس رفسنجان به مکان دوم جدول صعود کردند، نفتی های مسجد سلیمان نیز با کسب پیروزی 2 بر 1 برابر مس کرمان فاصله 5 امتیازی با رقبا اینجاد کرده اند. 

این بازی بیست و سوم آبان 96 ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود و سه امتیاز برای هر 2 تیم در ادامه صدرنشینی می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار