خطبه های نماز جمعه شیراز
حجت السلام اردکانی؛ امام جمعه موقت شیراز با اشاره به انتخاب شهردار جدید شیراز، افزود: شهردار جدید باید با پرهیز از سیاسی کاری، ۵۵ طرح نیمه تمامی را که در زمان شهردار گذشته باقی مانده به اتمام برساند.
کد خبر: ۵۲۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 11 November 2017
وی به دریافت برخی از عوارض در شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: آنچه به‌عنوان عوارض از مردم گرفته می‌شود در واقع پول زور است؛ نه اینکه عوارض گرفته نشود، اما مردم باید توان پرداخت آن را داشته باشند.
 
حجت السلام و المسلمین رضوی اردکانی به سود بالای بانکی هم اشاره کرد و گفت: برخی از بانک‌ها علی رغم بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر کاهش سود بانکی تا ۱۵ درصد، بازهم سود بانکی با بهره ۲۱ تا ۳۲ درصد دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز مراکز تولیدی که عامل اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شوند به دلیل نیاز‌های مالی تعطیل می‌شوند و بانک‌ها هم از آن‌ها حمایت نمی‌کنند.
 
امام جمعه موقت شیراز در ادامه با اشاره به تحولات خاورمیانه گفت: اتفاقاتی که در چند روز اخیر در لبنان رخ داده، توطئه جدیدی از آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان است که با وحدت مردم، همبستگی جبهه مقاومت و حزب الله لبنان ناکام می‌شود.
 
رضوی اردکانی افزود: آمریکا و اسرائیل به دنبال از بین بردن خط مقاومت در منطقه هستند و تاکنون هر نقشه ‌ای کشیدند نقش بر آب شده چرا که جبهه مقاومت به خدا متکی است در حالی که آمریکا و اسرائیل در محاسباتشان تنها به مسائل مادی و ظاهری توجه می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار