قطار برقی، شهر صدرا را به شیراز متصل می‌کند.علی مویدی سرپرست شرکت عمران صدرا گفت: شهر جدید صدرا با اجرای طرح قطار برقی به کلانشهر همجوار (شیراز) متصل می‌شود.
کد خبر: ۵۲۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 11 November 2017
وی افزود: در این راستا، شرکت عمران شهر صدرا میزبان نشستی با هدف هماهنگی مطالعات مسیر قطار برقی این شهر جدید تا شیراز بود.

مویدی ادامه داد: در این جلسه درباره تعیین مسیر و امکان سنجی استفاده از حریم یا خط راه آهن موجود برای قطار برقی صدرا بحث و تبادل نظر شد.

سرپرست شرکت عمران صدرا گفت: در این جلسه که با حضور متخصصان راه آهن و شرکت مادرتخصصی عمران شهر‌های جدید برگزار شد، مقرر شد مشاور قطار برقی صدرا با هماهنگی قطار شهری شیراز و شرکت راه آهن، شیوه‌های استفاده از ظرفیت راه آهن موجود و یا طراحی خطی به موازات آن را امکان سنجی کند.

وی اظهار کرد: نقش بارز قطار برقی در تسهیل حمل و نقل و حفظ محیط زیست بر کسی پوشیده نیست و شرکت عمران شهر صدرا در صدد است با اجرای این طرح گامی دیگر برای رفاه هرچه بیشتر ساکنان شهر صدرا بردارد.

مویدی گفت: در این جلسه، با هماهنگی دفتر حمل و نقل و ترافیک شرکت مادرتخصصی عمران شهر‌های جدید و مدیر مطالعات خط ۳ قطار شهری شیراز، زمین مورد نیاز برای گردآوری تجهیزات قطاربرقی شماره ۳ شیراز تعیین تکلیف شد.

به گفته وی، در این جلسه مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک شرکت مادر تخصصی شهر‌های جدید، مدیرکل مهندسی و تأسیسات شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مدیر بهره برداری شرکت راه آهن، مدیرکل راه آهن استان فارس، مدیر مطالعات خط ۳ قطار شهری شیراز، مشاوران طرح قطار برقی صدرا و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران صدرا و کارشناسان مربوطه حضور داشتند.

شهر جدید صدرا در ۱۵ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر
شهر جدید صدرا با اجرای طرح قطار برقی به شیراز متصل می‌شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار