طی 3 عملیات جداگانه در استان فارس 366 کیلوگرم تریاک، 1 کیلوگرم شیشه و یک محموله کالای قاچاق 2 و نیم میلیاردی در استان فارس کشف شد.
کد خبر: ۵۲۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 08 November 2017
 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر  با بیان اینکه محموله ۳۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر در شهرستان داراب کشف و ضبط شد، گفت: نیروهای اطلاعات و عملیات سپاه فجر با رصد تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر این محموله را در محور مواصلاتی بندرعباس - داراب کشف و ضبط کردند.

سرهنگ قادر شفیعی افزود: این محموله مواد مخدر که شامل ۳۶۶ کیلوگرم تریاک بوده است در یک دستگاه تریلر جاسازی شده بود.
***************
سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: ماموران یگان امداد شیراز در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد روان گردان شیشه شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران، خودروی پژو این قاچاقچیان را در یکی از محله‌های شیراز متوقف کردند، افزود: در این خصوص، ۲ متهم دستگیر و در بازرسی از این خودرو یک کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف شد.
 
***************
سرپرست پلیس آگاهی فارس از کشف کالای قاچاق با ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.
 
سروقد تصریح کرد: ماموران در بازرسی از 3 دستگاه کامیون، تعداد ۱۵۰ هزار نخ سیگارت، ۶ تن و ۱۶۸ کیلوگرم لیمو، ۱ تن و ۹۰۸ کیلوگرم انبه، ۸ تن و ۱۰۰ کیلوگرم سیر، ۳۵۵ قوطی پودر بدن سازی و ۲۴ هزار عدد قرص بدن سازی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار