راننده‌ سواری مسافر را به جای بردن به بیمارستان در بیرون از شهر شیراز دفن کرد.
کد خبر: ۵۲۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ 06 November 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی فارس امروز گفت: راننده با اضطراب و پریشان به پلیس مراجعه کرد و پرده از رازی برداشت که بهتر بود خیلی زودتر از این به پلیس خبر می‌داد.

راننده اظهار کرد: در شیراز با سواری شخصی مسافرکشی می‌کند و دختر ۲۵ ساله را در محدوده پارک خلدبرین شیراز سوار کرده است تا به مقصد برساند، اما او نمی‌دانست مقصد مسافر زیر خروار‌ها خاک در منطقه هفت برم در اطراف شیراز باشد.

وی ادامه داد: پس از لحظاتی از طی مسیر ناگهان دختر مسافر فوت کرد و من از ترس قانون و مشکلاتی که ممکن بود برایم رخ دهد دختر را از شهر بیرون بردم و در منطقه هفت برم در جایی دفن کردم و به شهر بازگشتم و اکنون با پای خود آمده ام تا به اشتباهم اعتراف کنم.

در ادامه پلیس و نیرو‌های آتش نشانی با راهنمایی راننده مسافرکش جنازه را ازیر خاک بیرون آورده و برای رسیدگی به ماجرای مرگ به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در تحلیل این پرونده گفت: بار‌ها شاهد وقوع جرائمی هستیم که به دلیل سوار شدن زنان و دختران در خودرو‌های مسافری شخصی به وقوع پیوسته و از طرفی هم در صورت صحت ادعای راننده، کاملا وظیفه وی چه از نظر اخلاقی و انسانی و چه از نظر قانونی این بوده که مسافر را در کمترین زمان ممکن به مراکز پزشکی و درمانی تحویل دهند.

بدون تردید ترس از قانون صرفا شامل خطاکاران خواهد بود و فرد بی گناه نه تنها تخت پیگرد پلیس قرار نخواهد گرفت بلکه در جای خود مورد تقدیر قرار می‌گیرد. چه بسا در صورت انتقال یک بیمار و یا فردی که به هر دلیل دچار مرگ و ایست قلبی و یا هر مشکلی باشد در صورت انتقال به مراکز درمانی جان خود را ازدست ندهد و به هر حال در صورت مواجه شدن با چنین صحنه هایی، بی رحمانه‌ترین روش‌های برخورد با موضوع مانند این پرونده است که فرد به تشخیص کاملا اشتباه خود جنازه را سربه نیست کند و به این ترتیب همه سرنخ‌های پلیسی را دچار انحراف و مشکل کند.

وی از خانواده‌ها و شهروندان خواست با وسواس و دقت بیشتر در انتخاب وسایل نقلیه درون شهری و برون شهری در آگاه سازی کودکان و نوجوانان هوشیاری بیشتری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار