متأسفانه نبود نظارت کافی برتاکسی تلفنی به اندازه‌ای است که فقط شاهد افتتاح آژانس هستیم اما بعد ازافتتاح هیچ گونه نظارتی برآنهاانجام نمی‌گیرد.
کد خبر: ۵۱۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰ 20 October 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون: شهرستان سپیدان با وجود جاذبه های فراوان و تردد مسافران وگردشگران به این قطب گردگشری ؛ وجود تاکسی تلفنی ها ی متعدد در شهرستان علاوه براینکه برنتوانسته مشکلات را حل کند باعث کلایه مندی مردم شده  است .توسعه شهری باعث رونق حمل و نقل داخل شهری مانند تاکسی تلفنی‌ها شده اما نبود نظارت دقیق و نبود متولی مشخص زمینه را برای بروز تخلفات توسط رانندگان تاکسی تلفنی‌ها فراهم کرده و همین امر موجب نارضایتی شهروندان و وقوع برخی مشکلات شده است.

 امروزه مردم برای تسریع در امورات خود وبرای فرار از خستگی وترافیک بدنبال راههای آسان تری می گردند که یکی از این موارد استفاده از آزانس ها جهت تردد در برون ودرو شهر هاست تاکسی تلفنی یکی از ناوگان حمل و نقل عمومی است که شهروندان توقع دارند در هرساعت از روز، با امنیت خاطر از آن استفاده کنند اما اخیراً گزارشات مردمی مبنی بر تخلفات این آژانس‌ها ارائه شده که برخی از آنها نشان دهنده بی‌توجهی و نبود نظارت دقیق برای عملکرد این نوع حمل و نقل درون شهری است.

مسؤولان، داشتن کارت سلامت، صلاحیت اخلاقی، عدم سوء پیشینه و کارت تردد را از شرایط مورد نیاز راننده برای کار در آژانس تلفنی می‌دانند.اما مشاهده شده برخی مدیران تاکسی تلفنی این مقررات را برای جذب نیرو نادیده می‌گیرند و نظارتی هم از سوی مسؤولان مربوطه بر تخلف مدیران و رانندگان آژانس تلفنی نیست.

یکی از مشکلاتی که همیشه در سپیدان نگرانی مردم را به همراه دارد موضوع آژانس‌های تلفنی است که قارچ‌گونه رشد کرده و امروز شاهد آن هستیم که در شهراردکان  چندین آژانس تلفنی فعالیت می‌کنند. آژانس‌های تلفنی در سطح سپیدان به گونه‌ای افزایش یافتند که خیابان‌های مرکزشهرستان ازوجود خودروهای بدون هیچگونه نشانه تنها با نصب یک تابلوپرشده است.

یکی از شهروندان سپیدانی در این خصوص عنوان کرد: متأسفانه نبود نظارت کافی برتاکسی تلفنی به اندازه‌ای است که فقط شاهد افتتاح آژانس هستیم اما بعد ازافتتاح هیچ گونه نظارتی برآنهاانجام نمی‌گیرد.

این شهروند یادآور شد: تاخیر بیش ازحد برخی از تاکسی ها؛  روشن بودن سی دی های مبتذل وترانه با صدای زن در خودروهایی که راننده های آنها مرد است ؛ نبود  تاکسی جهت بانوان با راننده خانم ؛کرایه هایی که هرکدام ازرانندگان برای خود مصوب کرده اند وهرچه خودشان تصمیم بگیرند باید همان باشد که این کرایه توسط خود رانندگان آژانس‌ها تعیین شد.مجرد بودن، شیشه دودی، تعیین کرایه توسط رانندگان وسوء مدیریت برای شکایت از این آژانس‌ها از مشکلاتی است که از سوی آژانس‌ها مشاهده می‌شود.

سوء مدیریتی وعدم نظارت برتاکسی تلفنی کاملاً مشهود است بر کسی پوشیده نیست ولی اینکه برخورد با این مجموعه تخافات وظیفه چه کسی یاچه کسانی است مشخص نیست و تنها بی دردسر بودن از این مشکلات و توپ در زمین هم انداختن بهترین توجیه برای این مشکلات است. انتقادات بسیاری از سوی مردم نسبت به وضعیت تاکسی تلفنی داشتیم و بسیاری از مردم خواستار پیگری وبرخورد تا حصول نتیجه کامل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار