امام‌جمعه کازرون با اشاره به پروژه تونل محرم کازرون گفت: این پروژه تاکنون مورد بازدید چند وزیر راه قرار گرفته، اما در خروجی این بازدیدها و وعده وعیدها تاکنون چیزی عاید مردم کازرون نشده است.
کد خبر: ۵۱۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳ 20 October 2017
تابناک فارس به نقل از قارس: حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نمازجمعه امروز این شهر با تأکید بر حضور باشکوه در کنگره بین‌المللی اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین فقط روزی از روزهای سال نیست، بلکه آیینه‌ای است در برابر چشمان میلیون‌ها انسان متعهد که در آن تصویری از نهضت و قیام خونین محرّم نقش می‌بندد.

وی گفت: اربعین حسینی، روز باشکوهی است که از خون حسین (ع)، حیات گرفت و نقطه آغاز تبلیغ آرمان کربلا از طریق اشک شد؛ بنابراین ارادتمندان به اهل‌بیت (ع) هرساله با شور و بصیرت و عشق به اباعبدالله (ع) با کمترین امکانات لازم حضور باشکوهی دارند.

امام‌جمعه کازرون به چهارم آبان ماه سالروز تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون اشاره کرد و افزود: روحیه استعمارگری در وجود مقامات آمریکایی از گذشته تاکنون وجود داشته و در گوشت و خون آنان عجین گشته است.

خرسند تصریح کرد: همواره مقامات آمریکایی به دنبال تغییر رژیم در ایران بوده‌اند از رؤسای پیشین تا به امروز همگی هدفشان سرنگونی و تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی بابیان اینکه رؤسای جمهوری پیشین آمریکا یک‌به‌یک آرزوی سرنگونی جمهوری اسلامی را به گور برده‌اند گفت: رؤسای فعلی هم این آرزو را دیر یا زود به گور خواهند برد.

امام‌جمعه کازرون گفت: با یاری خدا و درایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امروز جمهوری اسلامی قوی‌تر از هرزمانی است و به مبارزه خود علیه ظالمان ادامه خواهد داد.

خرسند بابیان اینکه جمهوری اسلامی بدون اجازه دولتی در امور داخلی کشوری دخالتی ندارد تصریح کرد: با درخواست دولت عراق به قضیه کردستان و کرکوک ورود پیدا کرد و غائله و فتنه‌گری دشمنان در آن منطقه را خواباند.

وی افزود: چنانچه جمهوری اسلامی جلو داعش را نمی‌گرفت امروز بسیاری از پایتخت‌های کشورهای عربی در اشغال و تصرف داعش بود.

امام‌جمعه کازرون گفت: آمریکا رژیمی مثل رژیم گذشته ایران را می‌خواهد که بتواند قانونی مانند کاپیتولاسیون را به تصویب برساند.

خرسند تصریح کرد: مذاکره آمریکا فقط برای نابودی جمهوری اسلامی است و بر همین اساس مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا را بی‌فایده می‌دانند.

وی ادامه داد: به همت جوانان حزب‌اللهی در مسائل دفاعی و نظامی قوی هستیم، اما در مسائل اقتصادی لنگ می‌زنیم که در این راستا تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی فقط اقتصاد مقاومتی و تکیه‌ بر داشته‌های درون است.

امام‌جمعه کازرون در بخش دیگر سخنان خود به بحث پروژه تونل محرم کازرون و متوقف شدن این پروژه مهم اشاره کرد و گفت: در دولت گذشته عملیات اجرایی این پروژه مهم و خواسته به‌حق مردم کازرون آغاز شد که مورد بازدید چند وزیر راه هم هرساله قرار گرفته، اما در خروجی این بازدیدها و وعده وعیدها تاکنون چیزی عاید مردم کازرون نشده است.

خرسند تصریح کرد: این پروژه همواره از دولت گذشته تاکنون مورد کم‌لطفی مسئولان قرار گرفته و هیچ انگیزه قوی برای پیگیری این پروژه در مسئولان استانی وجود ندارد.

وی گفت: ادامه نیافتن این پروژه را به بهانه کم‌پولی تعبیر می‌کنند، حال سؤال اینجاست که چرا پروژه‌های دیگر فعال هستند و فقط دلیل اجرای کُند این پروژه را بی‌پولی می‌گذارید.

امام‌جمعه کازرون ادامه داد: در سال گذشته این پروژه 10 میلیارد تومان اعتبار داشته که متأسفانه ریالی برای آن اختصاص نیافته است.

خرسند در پایان افزود: به مطالبه‌گری در رابطه با این پروژه مهم که خواسته عمومی مردم این شهرستان است تا حصول نتیجه ادامه خواهم داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار