امام جمعه موقت شیراز گفت:دوره وعده درمانی و گفتار درمانی تمام شد،حالا نوبت عمل گرایی و حل مشکلات مردم است.
کد خبر: ۵۱۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 20 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه دولت دوازدهم باید به دنبال حل مشکلات موجود مانند بیکاری و ... باشد، اظهار داشت: دوران گفتاردرمانی و وعده درمانی تمام شد، حالا نوبت عمل‌گرایی است و بنا به فرموده رهبری باید به داد اشتغال و تولید رسید.

وی افزود: همان‌گونه که رهبری فرمودند مسائلی در کشور مطرح است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و اقتصاد کشور نباید با نهیب فردی مانند ترامپ به خود بلرزد، بنابراین باید به داد تولید داخل و اشتغال رسید.

امام‌جمعه موقت شیراز با اشاره به یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا نیز گفت: آمریکا چندین سال است که علیه کشور توطئه می‌کند و در تمام توطئه‌ها اهداف شومش نقش برآب شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: مسؤولان لشکری و کشوری یک‌صدا جواب یاوه‌گویی ترامپ را دادند و باید به او گفت «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست».

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زحمات بسیاری برای مملکت متقبل شده است، افزود: در طول انقلاب فداکاری سپاه را در تمام عرصه‌ها دیده‌ایم و امروز نیز موضع‌گیری شجاعانه سپاه جرات دست‌اندازی آمریکا به کشور را گرفته است.

امام‌جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به بحث فضای مجازی و مسائل مربوط به آن پرداخت و اظهار داشت: امروز آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی و حتی انسان‌های خوب و ... در فضای مجازی حاضر هستند و باید دید زور کدام یک بر دیگری غلبه می‌کند.

مرادی افزود: فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید که باید از این فرصت برای نشر معارف بهره برد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار