مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: متقاضی صدور ویزا باید اصل گذرنامه، دو قطعه عکس و کپی صفحه اول را به دفاتر و شرکت‌های مجاز زیارتی تحویل دهند.
کد خبر: ۵۱۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 20 October 2017
تابناک فارس به نقل از شیرازه:علی زینلی درخصوص آخرین وضعیت صدور ویزا برای پیاده روی اربعین حسینی گفت: بیش از یک هفته است که کنسولگری عراق در شیراز فعال شده است و بدون هیچگونه مشکلی فرآیند صدور ویزای اربعین متقاضیان سفر به عتبات عالیات در حال انجام است که تاکنون از 39 هزار نفر ثبت نام کننده برای 19هزار نفر ویزا صادر شده است.

مدیر حج و زیارت استان فارس تاکید کرد: مردم استان فارس تمامی کارهای خود را جهت حضور در پیاده روی اربعین حسینی از طریق دفاتر مشخص شده در استان انجام دهند و به هیچ عنوان به مراکز غیر و یا تبلیغات موجود در فضای مجازی اعتماد نکنند.

زینلی یادآور شد: ۱۴۰ دفتر مجاز زیارتی در استان فارس برای صدور ویزای اربعین اختصاص داده شده که آدرس آن‌ها در وبگاه اینترنتی samah.haj.ir قابل مشاهده است.

او با تصریح اینکه امسال ویزای گروهی صادر نمی‌شود و تمام ویزاها به صورت انفرادی است، گفت: فرآیند صدور ویزا از زمان درخواست تا صدور حدود یک هفته طول می‌کشد و برای هر نفر باید 40 دلار پرداخت کرد که با احتساب سایر هزینه‌ها از جمله بیمه هر نفر باید مبلغی حدود 200هزار تومان پرداخت کند.

مدیر حج و زیارت استان فارس ضمن تأکید بر اینکه متقاضیان اعزام به عتبات عالیات نباید پول نقد به هیچ یک از دفاتر بپردازند، گفت: متقاضی صدور ویزا باید اصل گذرنامه، دو قطعه عکس و کپی صفحه اول را به دفاتر و شرکت‌های مجاز زیارتی تحویل دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار