مدیرکل ورزش و جوانان فارس از سهم 4 و نیم میلیارد تومانی عمرانی اقلید در پروژه‌های ورزشی در سال جاری خبر داد و گفت: تمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی این شهرستان تا پایان سال مالی 96 تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۵۱۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 20 October 2017
تاناک فارس به نقل از فارس"حیدرعلی کامیاب در همایش تکریم پیشکسوتان ورزشی شهرستان اقلید که با حضور مدیرعامل انجمن پیشکسوتان ورزشی فارس، معاونان توسعه منابع و پشتیبانی و نیز تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش ورزش و جوانان فارس، فرماندار اقلید و معاون وی، رئیس اداره ورزش و جوانان و برخی دیگر از مسؤولان شهرستانی، پیشکسوتان ورزشی، مسؤولان پیشین اداره ورزش و جوانان این شهرستان و ورزشکاران در باغ ستاره شب اقلید برگزار شد هفته تربیت بدنی را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه در شهرستان اقلید 5 پروژه نیمه‌تمام ورزشی وجود دارد اظهار داشت: برای تمام این پروژه‌ها اعتبار تعریف شد و می‌کوشیم تا پایان سال مالی 96 تکمیل شوند تا در سال 97 به دنبال اجرای طرح‌های جدید و نیازهای ورزشی دیگر این شهرستان باشیم.

کامیاب با بیان اینکه اعتبار عمرانی شهرستان اقلید در سال 96 حدود 4 و نیم میلیارد تومان است عنوان کرد: برای نخستین بار پس از انقلاب اقلید از درآمدهای نفتی کشور یک و نیم میلیارد تومان سهم داشته است که در راستای اختصاص این اعتبار، امروز کلنگ سالن ورزشی بانوان زده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از اعتبار دو نیم میلیارد تومانی ورزش و جوانان شهرستان‌های فارس برای تعمیر و تجهیزات ورزشی در سال جاری خبر داد و گفت: سهم اقلید از این اعتبار 150 میلیون تومان است که از محل ارزش افزوده برنامه ششم تأمین می‌شود.

در این همایش از پیشکسوتان ورزشی شهرستان اقلید، مدیران و مسؤولان تربیت بدنی و ورزش و جوانان این شهرستان طی سال‌ها و دوره‌های مختلف و نیز از کارکنان اداره ورزش و جوانان این شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی تجلیل شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار