سرپرست دانشگاه شیراز با ابراز نگرانی از آمار بالای طلاق در جامعه گفت: قربانیان نخست آسیب‌های اجتماعی زنان و کودکان هستند.
کد خبر: ۵۱۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 19 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: ابراهیم گشتاسبی راد بعدازظهر امروز در نشست بانوان فرهیخته استان فارس اظهار داشت: آمار بالای طلاق در جامعه جای تأسف دارد و باید اذعان کرد که آسیب‌های اجتماعی در درجه نخست زنان و کودکان را قربانی خواهد کرد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه جوامع بشری بیش‌ازپیش نیاز به مدارا و دوستی دارد، خاطرنشان کرد: لازمه جامعه بهشتی مدارا و دوستی است، چراکه دشمنی و خصومت از مشخصات دوزخ و جامعه جهنمی است.

وی ادامه داد: در جامعه بهشتی همگان با یکدیگر در کمال مدارا و دوستی زندگی می‌کنند و در مقابل در جامعه جهنمی، دشمنی انسان‌ها با یکدیگر حرف اول را می‌زند.

سرپرست دانشگاه شیراز با ابراز نگرانی از بالا رفتن آسیب‌های اجتماعی در جامعه اظهار داشت: آسیب‌ها به‌سرعت در حال افزایش است چراکه نمادهای صلح و آرامش از جامعه رخت بربسته که افزایش طلاق و متلاشی شدن خانواده‌ها یکی از این آسیب‌های جدی است.

گشتاسبی راد تصریح کرد: این روند افزایشی طلاق و آسیب‌های اجتماعی برای آینده کشور بسیار خطرناک است و باید برای آن چاره‌اندیشی عالمانه و محققانه انجام داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار