نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر دهدشت با بیان اینکه بازی‌های سیاسی باعث عقب ماندگی شهرستان می‌شود اظهار کرد: اگر مسائل سیاسی را مدنظر قرار دهید حتی یک پروژه ملی شهرستان به نتیجه نخواهد رسید.
کد خبر: ۵۱۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 18 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر دهدشت با بیان اینکه بازی‌های سیاسی باعث عقب ماندگی شهرستان می‌شود اظهار کرد: اگر مسائل سیاسی را مدنظر قرار دهید حتی یک پروژه ملی شهرستان به نتیجه نخواهد رسید.
عدل هاشمی پور تصریح کرد: مردم شما را انتخاب کرده‌ و به شما اعتماد دارند پس به رای مردم احترام بگذارید و وارد بازی‌های سیاسی نشوید.

در دیدار نماینده کهگیلویه بزرگ با اعضای شورای شهر مطرح شد/شورای دهدشت صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند/اعتباری ۴ میلیارد تومانی برای تکمیل جاده سوق به دهدشت/به رای مردم احترام بگذارید
هاشمی ‌پور با بیان اینکه به دلیل عدم توسعه ذهنی و فکری هنوز شهرستان ما در بن بست ها قرار دارد، خواستار ارتباط با افراد تاثیرگذار در کشور شد و افزود: همه با هم یکدست و همدل جهت آبادانی شهرستان خود نهایت تلاش را از موقعیت ها به کار گیریم.
به گزارش فارس از دهدشت،هاشمی‌پور با بیان اینکه اولویت بندی پروژه ها و اتمام به موقع آنها در یک بازه زمانی معین رضایت‌مندی مردم را در پی خواهد داشت عنوان کرد: نسبت به اتمام پروژه‌ها نهایت همکاری و تلاش خود را با اعضای شورا خواهم داشت.
نماینده کهگیلویه با بیان اینکه هیچ شهرداری بدون بدهی در سطح کشور وجود ندارد، خواستار سرلوحه قرار دادن صداقت از اعضای شورا در برنامه‌های آن‌ها شد و خاطرنشان کرد: این که بگوییم شهرداری بدهکار است و کار را رها کنیم هرگز به توسعه نخواهیم رسید.
وی از تخصیص 60 درصد اعتبارات ماده 180 برای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و با بیان اینکه این مقدار درصد 170 میلیارد تومان پول است گفت: از این اعتبار درصد قابل توجهی برای شهرستان کهگیلویه در نظر گرفته می شود.
هاشمی پور ورودی های دهدشت تا پنج کیلومتر را به عهده راه و شهرسازی دانست و افزود : اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان از ماده 180 برای جاده سوق دهدشت در نظر گرفته شده است.
نماینده کهگیلویه وجود یک مشاور قوی کنار شهردار جهت انجام کارهای مهندسی را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: یک شهردار بدون داشتن مشاور قوی از کارها عقب خواهد ماند.
وی با نامناسب خواندن وضعیت مبلمان شهری دهدشت، انباشته شدن آهن قراضه‌های جلوی تعمیرگاه‌ها را یک معضل دانست و خواستار ساماندهی وضعیت به وجود آمده از شهرداری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار