رئیس جمعیت هلال احمر کرمانشاه با بیان اینکه نخستین کاروان پیاده کرمانشاه عازم کربلای معلی شدند، گفت: اربعین امسال 13 اکیپ هلال احمر این شهرستان به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۵۱۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 18 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،سید‌محمد‌امین هاشمی از راهی شدن نخستین کاروان پیاده کرمانشاه به کربلای معلی خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه مسیر تردد این عاشقان امام حسین(ع) را از مسجد‌النبی طاق‌بستان اعلام کرد و افزود: در طول راه خدمات‌رسانان جمعیت هلال احمر کرمانشاه آن‌ها را همراهی می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کرمانشاه با بیان اینکه اربعین امسال 13 اکیب از این شهرستان به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند، ادامه داد: امسال از اول تا 23 آبان‌ماه 13 اکیب با  400 نفر 
امدادگر از سوی جمعیت هلال احمر این شهرستان راهنما و خدمات‌رسان زائران هستند که از این تعداد 150  نفر نجاتگر، 100 نفر عضو جوانان جمعیت هلال احمر، 50 نفر درمانگر، 100 نفر اکیب امداد خواهران(توانا) پزشک و داوطلب  در خدمات رسانی با زائران اربعین حسینی همراهی می‌کنند.

هاشمی به از استقرار اکیب در میدان امام خمینی‌(ره)‌،  میدان امام حسین(ع) و کمربندی شرقی و غربی، محور اسلام‌آباد غرب و از برنجان تا کمربندی غربی خبر داد و افزود: در اربعین امسال نیروهای هلال احمر به عنوان پشتیبان در تمامی سالن‌های ورزشی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها مردم را راهنمایی و با خادمان در تماس هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار