پیش بازی پیکان - تراکتورسازی
در هفته دهم لیگ برتر فردا تراکتورسازی تبریز در دیداری خارج از خانه مهمان پیکان تهران است.
کد خبر: ۵۱۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 18 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، در دومین روز از هفته دهم رقابتهای لیگ برتر فردا پنج شنبه از ساعت 15:45 دقیقه در ورزشگاه قدس کرج  تراکتورسزی تبریز در مقابل تیم اوج یافته این روز های لیگ برتر خواهد رفت.
 نبرد تاکتیک برای سه امتیاز
سرخ پوشان محبوب شهر تبریز که هم اکنون با 11 امتیاز در  جایگاه نهم رده بندی قرار دارند و برای سرو سامان بخشیدن به جایگاه خود در این بازی نیز به دنبال کسب هر سه امتیاز مقابل پیکان هستند. تراکتورسازی  که هفته پیش مقابل به پارس جنوبی جم در تبریز با تساوی متوقف شد و دو امتیاز خانگی را از دست داد در این دیدار مقابل پیکان جلالی که چند هفته ای است در دور برد هستند کار سختی خواهند داشتو با این حال تماشاگران این تیم فقط از یحیی . شاگردانش کسب هر سه امتیاز را می خواهند.
 
پیکان تهران که در 4 هفته ابتدایی لیگ فقط دو امتیاز کسب کرده بود  در 5 هفته گذشته از هر بازی سربلند بیرون آمده و با  17 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.
مجید جلالی که با انتخاب درست جوانان توانسته کار بزرگی انجام دهد این هفته مقابل شاگردان جوان یحیی گل محمدی به صخره بزرگی برح.رد کرده است که عبور از این صخره به نظر مشکل می آید.
 
  در شش تقابل اخیر دو تیم در لیگ برتر، کفه ترازو به سمت تراکتورسازان سنگینی می کند.
 
 هنوز وضعیت حضور کیانی و آغاسی دوبازیکن تاثیرگذار تراکتور برای این دیدار مشخص نیست.دیروز به حاشیه به وجود آمده این دوبازیکن رسیدگی شده و باید منتظر اعلام حکم کمیته اخلاق در این زمینه ماند.

وحید کاظمی - آرمان اسعدی - فرزاد بهرامی - حسین زمانی - ناظر: علیرضا کهوری تیم داوری این بازی را برعهده دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :