خلاصه ای از فعالیت ایرسافام، از زبان کاظم موسوی پور مدیر عامل موسسه
این روزها، آموزش زبان مخاطبان بسیاری پیدا کرده و از این جهت افراد بسیاری برای کسب حداکثر نمره زبان سر در گم هستند؛ بر این اساس موسسات بسیاری به جذب مخاطب و زبان آموز اقدام کردند که در این خصوص ایرسافام به یکی از معتبرترین موسسات تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۱۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 18 October 2017
به گزارش تابناک : اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که سال هاست به دنبال زبان آموزی هستند، آموزشگاه های مختلفی را امتحان کرده اند، روش های حضوری و غیر حضوری را تجربه کرده اند؛ اما از هیچ کدام نتیجه ی مطلوبی نگرفته اند؛ حتما برای اعتماد کردنِ دوباره دچار شک خواهید شد. اما اگر کمی صبور باشید و معرفی فعالیت های موسسه فرهنگی هنری ایرسافام (http://ielts.irsafam.com/) را دنبال کنید؛ ممکن است تغییر عقیده بدهید!

 کسب مهارت زبان در چند گام

زبان دیگر سرگرمی نیست!
دانستن زبان، دیگر جنبه ی سرگرمی ندارد. دانستن یک یا چند زبان دیگر، شما را به دنیایی جدید وارد می کند، از شما شخصیت نوینی می سازد و همین برای درک اهمیت دانستن زبان کافی است که دانستن یک زبان علاوه بر زبان مادری، یکی از فاکتور های داشتن سواد از نظر یونسکو به شمار می رود.
پس اگر می خواهید از نظر فاکتورهای جهانی فرد با سوادی به شمار بروید، اگر می خواهید برای ادامه ی تحصیل در مقاطع بالاتر اقدام کنید، اگر به دنبال مهاجرت و اخذ ویزا هستید؛ حتما با ما در معرفی موسسه فرهنگی هنری ایرسافام همراه خواهید شد.

خلاصه ای از فعالیت ایرسافام، از زبان کاظم موسوی پور مدیر عامل موسسه
 
 
موسسه فرهنگی هنری ایرسافام نماینده موسسه Education IDP استرالیا در برگزاری آزمونهای بین المللی آیلتس و همچنین دفتر موسسه IDP در ایران در بخش اعزام دانشجو می باشد.

ایرسافام – برگزاری آزمون UKVI و Life Skills
همچنین این موسسه تنها برگزار کننده آزمونهای آیلتس UKVI و Life Skills در ایران بوده که افتخار خدمتگزاری به متقاضیان عزیز کشورمان را دراین حوزه دارد. 
این موسسه با اخذ مجوز رسمی از سازمان سنجش آموزش کشور در حال حاضر علاوه بر تهران در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، ساری و اهواز، آزمونهای بین المللی آیلتس را برگزار می نماید.
خدمات دیگر این موسسه:
- نماینده انحصاری موسسه مدیریت استرالیا (AIM) در ایران برای برگزاری دوره های آنلاین MBA و دوره های کوتاه مدت مدیریت - mba.irsafam.com
- نماینده رسمی موسسه Carl Duisburg  آلمان برای ادامه تحصیل در کشور آلمان ٬ کلاسهای آموزش زبان آلمانی و کالج این موسسه در ایران 
- نماینده دانشگاه Cambridge در برگزاری Pretest آزمون های KET، PET، TKT، IELTS در ایران
- برگزاری دوره های آموزشی در حوزه آیلتس
- برگزاری ورک شاپ های تخصصی آیلتس 
- فروش محصولات آموزشی آنلاین در حوزه آموزش آیلتس
- برگزاری آزمون های آزمایشی آیلتس در ایران
پس بهتر است برای بار آخر، پیش فرض های قبلی را کنار بگذارید و دوباره اعتماد کنید.

با ایرسافام می توانید بسیاری از ناممکن های زبان آموزی را ممکن سازید، برای ادامه تحصیل خود در معتبر ترین دانشگاه های خارجی برنامه ریزی کنید و حتی تجربیات مدیریتی جدید به دست آورید. 

منبع: irsafam.com ایرسافام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار