فرماندار شهرستان روانسر گفت: از اواخر خرداد ماه تا کنون 2 فقره آتش سوزی در مراتع و جنگلهای شهرستان روانسر رخ داده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۵۰۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 17 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری هرسین،حسین ویسمرادی در نشست ستاد بحران شهرستان روانسر با بیان اینکه این آتش سوزی ها در جنگل های بخش شاهو و در حوزه روستاهای لورابی و قوری قلعه رخ داده است افزود: در آتش سوزی های امسال 24 هکتار از اراضی جنگلی دچار حریق شده که در مقایسه با سال گذشته 47 درصد کاهش نشان می دهد

وی تصریح کرد: یک هزار و 600 واحد مسکونی روستایی روانسر مقاوم سازی شده که باید این مهم با جدیت پیگیری شود .

فرماندار روانسر تاکید کرد: کار گاز رسانی در پنج روستای روانسر در مراحل پایانی است که باید عملیات گازرسانی به این روستاها تا پایان آذر ماه به پایان برسد.

فرماندار روانسر با بیان اینکه  مسیر روستای کانی شریف  تا شهر شاهو از نقاط برفگیر و کولاکی در سطح منطقه اورامانات است اظهار داشت: این شرایط اقلیمی و جغرافیایی خاص، خدمات ویژه و مطلوبی را می طلبد و به همین جهت بکارگیری تمامی امکانات و تجهیزات  برای خدمات رسانی به مسافران این مسیر بسیار ضروری است.

ویسمرادی امنیت ، سلامت و ایمنی را سه مقوله مهم در مواقع بحران عنوان کرد و گفت: با مدیریت درست و اصولی امکانات و تجهیزات در شرایط بحرانی، می‌توان از وقوع بسیاری از تلفات و خسارت‌ها جلوگیری کرد.

وی  ضمن تقدیر از تلاش دستگاه های عضو ستاد بحران این شهرستان در یک سال گذشته از تمامی دستگاه های عضو ستاد بحران خواست ضمن بررسی امکانات موجود نسبت به تامین کمبودها و به روز کردن تجهیزات مورد نیاز خود و همچنین آموزش کارشناسان اقدام کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار