نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: همه مردم دنیا، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها می‌داند تنها نهادی که در مقابل تروریست‌ها ایستاد و تروریسم را زمین‌گیر کرد و تروریست‌های حمایت‌شده از ناحیه همه مستکبران مثل داعشی‌ها و امثال آن‌ها را به نابود کشاند سپاه پاسداران بود.
کد خبر: ۵۰۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 16 October 2017
به گزارش تابناک آیت الله عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، تصریح کرد: ترامپ یک موجود پیش‌بینی‌نشده است و برای اینکه قالب شکنی کند و رسومات را نادیده بگیرد تا بتواند مطرح شود، از شیوه ویژه‌ای استفاده می‌کند.

وی افزود: گویا روانشناسان مکار آمریکایی این آدم را این‌طوری کوک می‌کنند تا اظهارات غیرمنتظره داشته باشد، آنچه ترامپ درزمینه برجام از خود نشان می‌دهد قابل پیش‌بینی بود، چراکه خوی سردمداران آمریکایی و سیاست اصلی و کلی آمریکا همین است.

نماینده ولی‌فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: همه آن‌ها خوی استکباری، زیاده‌خواهی، منفعت‌طلبی دارند و قانون جنگل بر سیستم هیئت حاکمه آمریکا مستولی است، آن‌ها بر این اساس حرف می‌زنند و ادبیات آن‌ها همواره متأثر از ادبیات صهیونیستی است.

وی یادآور شد: یکی دیگر از ویژگی‌های گستاخانه سخنان ترامپ این بود که بامهارت خاصی در ایران یارگیری می‌کرد، هوش ترامپ در این حد نیست بلکه فکر می‌کنم به آن یاد داده بودند.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: آنچه که ترامپ برای ایران ارسال کرد باعث شد که در ایران نیز زبان‌هایی به صدا درآمدند و به‌گونه‌ای صحبت کردند که گویا ظاهری متفاوت و مخالف با ترامپ داشت، اما افرادی که مواضع اصولی، انقلابی و استکبارستیزی ندارند الان وانمود می‌کنند این مواضع را پیدا کردند که با رصد رسانه‌ها این موارد را می‌بینید، سخنان ترامپ باعث شد که این‌ها هم پاسخ بدهند.

وی یادآور شد: به ظاهر این‌ها با ترامپ مخالفت می‌کنند ولی درواقع او دارد همراهان و ملعوبان آمریکا در ایران را حمایت می‌کند و پایگاه اجتماعی می‌سازد، این مکر و نیرنگی است که آمریکایی‌ها از این حیله استفاده می‌کنند و افرادی هم که به نوع خاصی مرعوب آمریکا هستند هویتشان مشخص است.

امام‌جمعه قزوین تأکید کرد: آن‌ها که همیشه حرف‌های‌شان دولت آمریکا و رئیس‌جمهور آمریکا را خوش‌حال می‌کرد، آن‌ها که همواره آمریکایی‌ها مشوقشان بودند و هستند وقتی با ترامپ مخالفت می‌کنند نشانی جز بده و بستان بین این دو طایفه نیست.
 
وی افزود: مخالفت این افراد از هر موافقتی برای آمریکا شیرین‌تر است، چراکه این مخالفت در راستای اهداف بلندمدت آمریکا و آسیب زدن به‌نظام جمهوری اسلامی طراحی و اعمال می‌شود، افرادی که تا دیروز نوکر آمریکا بودند و امروز ژست مخالفت می‌گیرند.

عابدینی تأکید کرد: این مخالفت‌ها بیشتر شوخی است و ترامپ از این مخالفت‌ها خوشحال شده است، خلیج‌فارس در ادبیات و نقشه‌های جغرافیا و سیر و سیاحت کنندگان آمریکایی و ادبیات تاریخ آمریکا با منطقه به‌طور کلی وجود دارد.

وی تصریح کرد: ترامپ باید به تعداد همه اسناد و مدارک معتبر و قدیمی خلیج‌فارس بگوید غلط کردم، آن‌هایی هم که با برجام ترامپ را به جان ما انداختند باید بگویند ما غلط کردیم چراکه خیلی به مملکت ایران خسارت زدند.

امام‌جمعه قزوین با اشاره به تروریست خواندن سپاه توسط ترامپ اظهار کرد: همه مردم دنیا، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها می‌داند تنها نهادی که در مقابل تروریست‌ها ایستاد و تروریست را زمین‌گیر کرد و تروریست‌های حمایت‌شده از ناحیه همه مستکبران مثل داعشی‌ها و امثال آن‌ها را به نابود کشاند سپاه پاسداران بود.

وی افزود: سپاه پاسداران در خط مقدم مبارزه با تروریست هستند و پاسدارهای ما از سرداران مانند حسین همدانی گرفته تا جوانانی مثل شهید حججی قربانیان ترور هستند، امروز ننگ آمریکا است که مبارزه با ترور را ترور معرفی می‌کنند در حالی که خود بنیان‌گذار ترروریست هستند.

عابدینی تصریح کرد: آمریکا ایجادکننده داعش و امثال آن را در کشورهای اسلامی بوده است در واقع حامی ترور است ولی سپاه را تروریست می‌دانند، این دروغ همیشگی آمریکا بوده است؛ ما تعجب می‌کنیم از کسانی که تا دیروز آمریکا را کدخدا می‌دانستند و امروز مخالف آن هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار