رئیس اورژانس کشور گفت: استان فارس تنها استانی درکشوراست که اورژانس هوایی آن مجهز به سه فروند بالگرد است وبه زودی یک فرونددیگر نیزبه آن اضافه می گردد.
کد خبر: ۵۰۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 14 October 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون:دکتر کولیوند رئیس اورژانس کشورکه به اتفاق خادم نماینده مردم شهرستان سپیدان درمجلس شورای اسلامی ودکترعالی منش رئیس اورژانس استان فارس جهت بررسی مسائل ومشکلات درمانی بخش بیضا به این بخش سفرکرده بود ضمن بازدید از محور های ارتباطی وهمچنین طرح های جامع سلامت روستاهای تل بیضا وبانش وهمچنین اورژانس 115 بیضا در خصوص تامین نیروی متخصص  وتجهیزات مورد نیاز  پایگاه اورژانس روستای شیخ عبود که ساختمان آن با مشارکت خیرین درحال احداث است قول مساعدت وهمکاری لازم را اعلام کرد.

 همچنین پایگاه اورژانس دهستان مرکزی در روستای تل بیضا وپایگاه اورژانس دهستان بانش در روستای بانش از دیگر مواردی بود که رئیس اورژانس کشور قول  احداث آن را اعلام کرد.

درحاشیه این بازدید دکترکولیوند گفت: با اشاره به اینکه درحال حاضر اورژانس هوایی استان فارس تنها استانی است که به سه فروند بالگردمجهز است گفت:به زودی یک فروند بالگرد دیگر نیز به ناوگان خدماتی اورژانس هوایی استان

وی  افزود: از آنجا که اعزام مصدومان ومجروحان حوادث با بالگرد  شرایط وامکانات لازم بیشتری جهت درمان آنان را فراهم می کند در اولویت است وباید بستر لازم جهت انجام ماموریت های اورژانس هوایی درهمه مناطق به ویژه مناطق کوهستانی وپرترافیک فراهم شود.

دراین بازدید خادم نماینده مردم شهرستان سپیدان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به وجود نقاط حادثه خیز وپرخطر در محورهای ارتباطی بیضا گفت: متاسفانه روزی نیست که دراین محورها شاهد وقوع حوادث تلخ ودلخراش نباشیم لذا علاوه بر اینکه این نقاط باید اصلاح وکار تعریض این محورهاهم با جدیت بیشتری دنبال شود سطح امکانات اورژانسی وخدمات درمانی هم باید ارتقاء یابد که خوشبختانه با توجه به اینکه دکتر کولیوند از جمله مدیران دلسوز ومردمی کشور می باشند با عملیاتی شدن امکاناتی که قول مساعدت وهمکاری آن را اعلام کردند کمتر شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ باشیم. رئیسی بخشدار،اکبری رئیس شبکه بهداشت ودرمان ونیکبخت رئیس شورای اسلامی بخش بیضا هم درسخنانی به این مشکلات اشاره وخواهان رفع آن شدند.   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار