نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به وزیر ارشاد خواستار برگزاری مراسم روز کوروش در روز هفتم آبان ماه برای معرفی فرهنگ و تمدن ایران شد.
کد خبر: ۵۰۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 12 October 2017
به گزارش تابناک فارس:بالاخره بعد از 2 سال، نماینده اول شیراز در مجلس به جز فراکسیون امید کمی هم به شهر و استان خود فکر کرده است و حالا نامه ای خطاب به وزیر ارشاد نوشته مبنی بر برگزاری یادبود کوروش بزرگ!
 
مبادا لحظه ای فکر کنیم که این هم یک ترفند پوپولیستی و در قالب همان سیاسی بازی ای است که این نماینده در این 2 سال پیش گرفته است.
 
البته که برگزاری این مراسم خواسته بسیاری از مردم است و بسیار هم خوب است و باید با برنامه ریزی دقیق و پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی این امر محقق شود اما سوال از سخنگوی فراکسیون امید این است؛
 
چه شده است که ایشان پس از 2 سال یادشان افتاده که استان فارسی هم وجود دارد؟و جالب این است که این یادآوری مقارن شده است با یادروز کوروش بزرگ! در مدت نمایندگی ایشان آیا این تنها معضل بزرگ استان مظلوم فارس بوده است؟خدا داند...
 
در نامه بهرام پارسایی خطاب به سیدعباس صالحی آمده است: هفتم آبان ماه به دلیلی به عنوان یادروز کوروش معرفی شده که می تواند به فرصتی برای ایجاد انسجام ملی، جذب گردشگر و معرفی فرهنگ غنی این سرزمین تبدیل شود.
 
اما تاکنون به علت عدم برنامه ریزی و نبود مدیریت از طرف مسئولین ذیربط نه تنها از آن بهره برداری نشده بلکه باعث سودجویی افراد انگشت شمار و برخورد با تعدادی از مردم و جوانانی شده که ارتباطی با افراد فرصت طلب نداشته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار