مدیر حج و زیارت فارس از ثبت‌نام ۱۵ هزار نفر از مشتاقان این استان تا این لحظه برای شركت در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 10 October 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:علیرضا زینلی،از ثبت‌نام ۱۵ هزار نفر از این استان تا این لحظه در پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی خبر داد و گفت: در کشور بعد از تهران، استان فارس در میزان ثبت‌نامی حائز رتبه دوم است.

كنسولگری عراق در شیراز راه‌اندازی شد

وی از راه‌اندازی كنسولگری عراق در شیراز خبر داد و افزود: این کنسولگری به‌منظور تسهیل در صدور روادید زائران اربعین حسینی در شیراز آغاز به كار كرده و این كار در حال انجام است.


روادیدها به صورت انفرادی صادر می‌شوند

زینلی با بیان اینكه روادیدهای زائران به صورت انفرادی صادر می‌شود، از متقاضیان خواست تا برای دریافت روادید دو قطعه عكس به همراه گذرنامه با داشتن حداقل ۶ ماه اعتبار را به دفاتر مجاز زیارتی كه آدرس آنان در سایت fars.haj.ir موجود است، مراجعه كنند.

مدیر حج و زیارت فارس باز هم این هشدار را با متقاضیان و شیفتگان اربعین حسینی داد كه فریب افراد سودجو نخورند و تنها و تنها به دفاتر مجاز زیارتی برای دریافت روادید مراجعه كنند.


شلمچه؛ مرز خروج زائران اربعین حسینی فارس

وی با بیان اینكه مرز خروجی زائران اربعین حسینی استان فارس، شلمچه انتخاب شده است، گفت: تا زمانی كه مردم درخواست صدور روادید و تقریباً تا نیمه آبان‌ماه كار صدور روادیدها ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار