رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز اعلام كرد كه هنوز هزار میلیارد تومان بدهی بیمه‌ها به این دانشگاه باقیمانده است.
کد خبر: ۵۰۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 10 October 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا:دكتر «محمدهادی ایمانیه» در حاشیه بهره‌برداری از فاز سه طرح توسعه اورژانس بیمارستان شهید فقیهی شیراز گفت: بیمه سلامت ایرانیان و تامین اجتماعی بیشترین میزان بدهی‌ها را به دانشگاه علوم پزشكی شیراز دارند.
او یكی از دغدغه‌های بحث خدمات درمانی را بهبود وضعیت اورژانس در بیمارستان‌های شهید فقیهی و نمازی عنوان كرد و افزود: در یك سال گذشته اتفاقات خوبی را در زمینه بهبود فیزیكی و توسعه امكانات اورژانس این دو بیمارستان شاهد بودیم.
ایمانیه با اشاره به بهره‌برداری از فاز سوم اتفاقات بیمارستان شهید فقیهی در شیراز گفت: یك فاز دیگر از طرح توسعه اتفاقات این بیمارستان طی ماه‌های آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد. رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز بخش  اتفاقات بیمارستان را یكی از مهم ترین بخش‌های ارائه دهنده خدمات بیمارستانی توصیف و اضافه كرد: بیش از یك سوم مراجعه كنندگان بیمارستان نمازی براساس اطلاعات موجود، شهروندان سایر استان‌های كشور هستند. او ادامه داد: خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشكی شیراز، فرا استانی و حتی فرا ملی است و به همین دلیل ارتقای تمام شاخص‌ها به لحاظ امكانات فیزیكی بیمارستانی و تجهیزات و نیروی انسانی اهمیت زیادی دارد.
ایمانیه گفت: از سایر استان‌ها انتظار داریم كه بیماران خود را در مراكز درمانی استان تا حد امكان معالجه كرده و در صورت نیاز به خدمات فوق تخصصی به سایر مراكز درمانی كشور به ویژه شیراز ارجاع دهند.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز تاكید كرد كه رسیدگی به وضعیت بیماران اورژانسی از مهم ترین و ضروری‌ترین اولویت‌ها در خدمات بیمارستانی محسوب می‌شود كه به شكل ویژه در دستور كار معاونت توسعه این دانشگاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار