رئیس کل دادگستری استان گفت: رضایتمندی مردم و اعتماد به نیروی انتظامی استان نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است .
کد خبر: ۵۰۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹ 09 October 2017
علی القاصی‌مهر در نشست مشترک مسئولان انتظامی و قضایی استان فارس، ضمن تبریک به مناسبت هفته ناجا، افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت بسیار مناسبی است تا از تلاش ها و رشادت های کارکنان این نیرو تقدیر و تجلیل به عمل آید.

وی با بیان اینکه تلاش‌های مجموعه خدوم نیروی انتظامی به جامعه اسلامی از جهات مختلف قابل توجه است، تصریح کرد: اگر امروز آرامش در جامعه حکم فرماست، اگر همه دستگاه ها و نهادها کارکردهای خود را به خوبی انجام می دهند و اگر مردم در امنیت کامل زندگی می کنند، مرهون زحماتی است که ماموران نیروی انتظامی در راستای تأمین نظم و امنیت انجام می دهند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به رویکرد اجتماعی و مردمی پلیس، افزود: مفتخریم که امروز پلیس ما یک پلیس اسلامی، تحت منویات مقام معظم رهبری و دارای رویکردی اجتماعی است.

القاصی مهر تاکید کرد: خوشبختانه با همتی که در مجموعه نیروی انتظامی وجود دارد و مدیریت خوب و مناسب سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان، امنیت بسیار خوبی در سطح استان فراهم است.

وی به برگزاری چندین انتخابات و مراسم عزاداری ایام محرم در امنیت کامل در سطح استان اشاره کرد و گفت: وضع امروز استان با گذشته متفاوت است و در حال حاضر مشکل خاص امنیتی در سطح استان وجود ندارد.

رییس کل دادگستری استان فارس به دستگیری و شناسایی عامل سرقت‌های بانک استان‌های فارس و اصفهان، توسط مأموران فرماندهی انتظامی استان فارس اشاره کرد و افزود: این موفقیت با تلاش های شبانه روزی مأموران نیروی انتظامی و با رویکردی علمی و تحقیقاتی به دست آمد.

القاصی مهر گفت: رضایتمندی مردم و اعتماد به نیروی انتظامی استان نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار